• ik wil dus een youtube account maken, maar dan krijg ik ook iets voor google. dus ik alles netjes invullen. krijg ik een melding dat ik te jong ben. heb ik een ander jaartal ingevoerd, kreeg ik het weer. weet iemand waarom ik dit krijg en hoe ik wel een Youtube account kan maken?

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Als je eerst een jaar invult dat te jong is en dan ééntje invult dat veel ouder is, hebben ze onmiddellijk door dat je liegt, dat systeem is zo gemaakt. Wacht eventjes (: Dan kun je hem vast wel weer aanmaken.

Olive

Hoe oud ben je dan?
    Misschien gewoon helemaal opnieuw beginnen + andere email proberen, en een jaartal zoals 1983 invoeren.

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    Hoe oud ben je dan?
    Misschien gewoon helemaal opnieuw beginnen + andere email proberen, en een jaartal zoals 1983 invoeren.

ik word in januari 14, maar heb dus al geprobeerd met een ander jaartal. andere e-mail moet ik die ook weer eerst aanmaken. daar heb ik niet zoveel zin in

DarkWorld schreef:
    (...)
    ik word in januari 14, maar heb dus al geprobeerd met een ander jaartal. andere e-mail moet ik die ook weer eerst aanmaken. daar heb ik niet zoveel zin in

Stel dat je het in Internet Explorer aan het doen was, probeer dan hetzelfde te doen in Firefox. Gewoon alles opnieuw.

Where there is a sea there are pirates...

Op een andere computer proberen.

Owl you need is love.

het is gelukt. bedankt voor jullie hulp