• Vanmorgen om 6:15 ongeveer ging ik naar de wc omdat ik buikpijn had!
    Dus ik zit op de wc en opeens valt er een spin naar beneden!
    Ik denk dat ik nog nooit zo hard ben geschrokken!Volgens mij was de hele buurt wakker omdat ik aan het gillen was!:Y)
    Mijn papa is dan naar beneden gekomen en de spin opgezogen met de stofzuiger!
    Iemand ook al vallende spinnen gehad?:Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik fietste vandaag naar school en de zon scheen heel hard waardoor ik alle spinnenwebjes enzo in de lucht kon zien.
    Jemig, ik moest gewoon zigzaggend fietsen anders zat ik nu al helemaal onder die webjes die zo in de lucht zweven. D:

    Altair schreef:
    Ik fietste vandaag naar school en de zon scheen heel hard waardoor ik alle spinnenwebjes enzo in de lucht kon zien.
    Jemig, ik moest gewoon zigzaggend fietsen anders zat ik nu al helemaal onder die webjes die zo in de lucht zweven. D:


    Dat heb ik altijd met van die vieze groene en zwarte rupsen die dan aan de bomen hangen. Toen er één hele grote in het haar van een vriendin was, gilde ze zo hard, hihi.

    OT: Nee, dat niet, maar wel een spin die precies over het stukje vloer vloog waar ik wilde gaan staan. Toen ging ik op mijn gezicht van schrik en ging dat walgelijke beest op mijn mouw zitten. ><


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Blergh, dat doet me denken aan deze > <


    i put the fun in funeral

    Er was maar een zin die niet eindigde met een uitroepteken :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Wel een vlieg die gewoon in het midden van de lucht dood viel c: Maar een spin gelukkig niet c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PinkiePie schreef:
    Blergh, dat doet me denken aan deze > <

    Brr wat een grote spin!
    Dan was ik al lang uit huis gelopen als die spin hier zat.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Lol nee, wel een vallende kakkerlak in de Filippijnen. Annoying as fuck als je dan probeert te slapen. Valt dat kutbeest op je arm. ASDFGHJKL Kill it with fire.


    No growth of the heart is ever a waste

    Blegh,de gedachte alleen al --'
    Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:47 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.