• --

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 11:21 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ehm tja. had ik maar de klas van vorig jaar. mijn enigste klas die ooit leuk was. nu niet ik word gepest enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb zowat hetzelfde probleem. En als ik dan eens iets zeg, klinkt het zo falend en dom. --'

    Ga naar een andere school? Wij kunnen je niet zoveel helpen hé, want we zijn jou niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    O, god. Dit gevoel heb ik ook. Bij jongens. -.0
    Soms ook bij meisjes hoor. Maar met jongens weet ik écht geen gesprek te beginnen. xD
    Als zij beginnen kan ik wel mee praten, maar anders begin ik: 'Wat had je voor engels?' En dan zijn ze snel hun aandacht kwijt.

    Geen tips dus. Sorrie!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Meh, dit heb ik ook wel bij het grootste deel van mijn klas... en als er zo'n "groepsgesprek" is in de pauze zit ik er meestal maar stil bij. Daarom ga ik altijd ook met mensen uit andere klassen om op school, omdat die gewoon leuker zijn :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Heb ik ook :3

    Nee, daar ben ik veel te uitbundig voor. Ik heb niet echt beste vriendinnen, maar gewoon 'losse' vriendinnen. Een beste vriendin wil ik gewoon niet meer hebben, er hebben al drie beste vriendinnen het helemaal verpest bij mij. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tips voor gesprekken:
    Vragen, doorvragen.
    Zoals wat hebbn we hierna?,, Hoe laat is het?
    Probeer gwn contact te zoeken, ik weet dat eht lastig is (;
    Of probeer als iemand iets zegt/doet erop te reageren/ een leuke opmerking erop make/ of dat je ermee eens bent! Zo kan je al gauw van iets onzinnigs naar een echt gesprek emt iemand gaan! (:

    Zelf heb ik het ook gehad.
    Ik was verlegen in de klas, maar buitenom helemaal niet.
    Omdat ik van mijn verlegenheid af wilde ben ik in therapie gegaan/groepstherapie.
    Volgens mijn therapeut heb ik eht voor eht grootste deel zelf gedn.
    Ik heb het ook wat zelf uitgevogelt.
    En dus de alinea hierboven heb ik gdn. Wat trouwens mij wel heeft geholpen (:!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 18:47 ]


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Ik ken het, ik ben minstens twee jaar jonger dan de rest van mijn klas, maar mentaal volwassener. Heel irritant.
    Sorry, geen idee wat ik kan doen voor je (:


    Destroy what destroys you.

    Rivella schreef:
    Tips voor gesprekken:
    Vragen, doorvragen.
    Zoals wat hebbn we hierna?,, Hoe laat is het?
    Probeer gwn contact te zoeken, ik weet dat eht lastig is (;
    Of probeer als iemand iets zegt/doet erop te reageren/ een leuke opmerking erop make/ of dat je ermee eens bent! Zo kan je al gauw van iets onzinnigs naar een echt gesprek emt iemand gaan! (:

    Ja kijk, ik probeer dat dus ook al echt heel erg. Maar het wil gewoon niet. Iedere keer valt het gesprek dan weer dood. Iedereen heeft echt het beeld van mij al 'het duffe meisje' ofzo. En ik wil ze laten zien wie ik écht ben. Maar goed, door die techniek die jij net uitlegt heb ik inderdaad al iets meer contact (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    *Schenkt hier geen aandacht aan.*
    Als je toch gezien wordt, dat is het toch goed?!
    Vele malen beter dan genegeerd. En dat heb ik een jaar gehad.
    Maar ik ga niet zielig doen.
    Bovendien is "kut" wel een erg groot woord als je het dan toch al zo erg vind. Gebruik dan liever "irritant".
    Voelt zich sinds een paar dagen vrij depressief.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 18:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Atropos schreef:
    (...)
    Ja kijk, ik probeer dat dus ook al echt heel erg. Maar het wil gewoon niet. Iedere keer valt het gesprek dan weer dood. Iedereen heeft echt het beeld van mij al 'het duffe meisje' ofzo. En ik wil ze laten zien wie ik écht ben. Maar goed, door die techniek die jij net uitlegt heb ik inderdaad al iets meer contact (:


    Ik hoop dat het je helpt! (:


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Sassette schreef:
    Heb ik ook :3

    Misschien een rare tip, maar begin een gesprek en word dan je vrolijke, drukke zelf want daar houden mensen van. Als dat niet wil lukken, vraag dan wat ze gisteren hebben gedaan. Als ze zeggen dat gaat jou niks aan, dan kun je misschien de vraag stellen waarom ze chagarijnig zijn. Als het een meisje is, hoef je dat meestal niet te vragen


    Physics is awesome

    PrincesSnape schreef:
    *Schenkt hier geen aandacht aan.*
    Als je toch gezien wordt, dat is het toch goed?!
    Vele malen beter dan genegeerd. En dat heb ik een jaar gehad.
    Maar ik ga niet zielig doen.
    Bovendien is "kut" wel een erg groot woord als je het dan toch al zo erg vind. Gebruik dan liever "irritant".
    Voelt zich sinds een paar dagen vrij depressief.

    Sorry, maar ik vind dat ik het wel kut kan noemen als ik 2 jaar lang gewoon alleen maar een conversatie heb van: 'Waar hebben we?' ander: 'Tweede verdieping, Engels.' and that's it. En gezien worden wil ik niet echt gebruiken. Het is gewoon zo dat ik niet gepest word. Ik ben gewoon mezelf ábsoluut niet, en dat wil ik weer terug. Ik zit de lessen gewoon echt uit om daar buiten helemaal los te gaan. Tuurlijk kan het erger, ik had ook geen vrienden buiten school kunnen hebben. Daar ben ik ook dankbaar voor. Maar ik wil gewoon dat ze zien wie ik ben, maar ik weet niet hoe. Ik zit toch wel dag in dag uit van half 9 tot 4 op school. En ja dat vind ik kut. En sorry hoor. Als je vind dat ik zielig doe. Just shut up.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.