• Ik ken nu al drie mensen van Q die op dezelfde school als mij zitten (krul) en dat terwijl er maar weinig mensen in Drenthe wonen, haha :')

-Nebraska (ik)
    -Synyster
    -ICheetah

Jaja, Carmel College Emmen gaat vooruit :'DD
    Woon jij in Emmen of zit je op dezelfde school? Laat dan even een reactie achter. Of als je wil kletsen over: rolletjes met hazelnootvulling erin (die zijn echt damn lekker), bakfietsen (die heb ik), boerenkool (dat ga ik zometeen eten, bah!), HNTM (vanavond weer!), Expeditie Robinson (donderdag weer) of pimpelpaarse chocoladekoekjes (probeer die maar eens te krijgen) mag dat ook :')

Brony's zijn - conditionally - toegestaan :')

[ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 17:11 ]

Not all those who wander are lost.

Rolletjes met hazelnootvlling? Die ken ik niet. Ik vind toch dat ik ze moet kennen en dat jij ze aan mij moet geven. Op school.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Er zitten ook 3 mensen (met mij erbij 4) op Q die op mijn school zitten. Twee zijn vriendinnen.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Wauw, da's cool! Ik wil ook mensen vinden die op Q zitten én op mijn school. Iemand hier van Pius X? :'D

Where there is a sea there are pirates...

Synyster schreef:
    Rolletjes met hazelnootvlling? Die ken ik niet. Ik vind toch dat ik ze moet kennen en dat jij ze aan mij moet geven. Op school.

Haha, ik zal het proberen :')

Not all those who wander are lost.