• http://www.quizlet.nl/quiz/221594/one-day-in-emoworld/
    als de link het niet doet kopieer en plak je maar.
    Ik heb dit verhaal niet gemaakt om ruzie te starten, maar ik had hem beloofd te maken voor een vriendin.
    Zie dit als humor, want ik bedoel het niet slecht.
    Emo is nou eenmaal geen kledingstijl en niet voor mensen die emotioneel zijn

    Ik ga hem doen n_n


    I do not hook up.

    1 klein ding... niet dat ik boos ben maar emo is juist emotioneel zijn... uhm het woord emo komt uit emotioneel...


    A Noble was Born in Chaos

    1 klein ding... niet dat ik boos ben maar emo is juist emotioneel zijn... uhm het woord emo komt uit emotioneel...

    Emo komt van emocore! >,<


    Mew <3

    Maar als je naar emocure luisterd is het toch net dat je naar veel liedjes met emotionele teksten luisterd. Dus eigenlijk is dat toch al bijna hetzelfde of niet?

    (Kan mijn eigen redenering niet volgen :S)


    Real music is hidden behind the notes

    1 klein ding... niet dat ik boos ben maar emo is juist emotioneel zijn... uhm het woord emo komt uit emotioneel...

    like not
    das zo een vooroordeel

    Maar als je naar emocure luisterd is het toch net dat je naar veel liedjes met emotionele teksten luisterd. Dus eigenlijk is dat toch al bijna hetzelfde of niet?

    (Kan mijn eigen redenering niet volgen :S)

    Ik snap hem ook niet x'D
    Maar like, als iemand depressief van weetikveel, Mika wordt. Ben je dan een mika-emo? x'D


    Mew <3

    Nee maar het woord emo is af heleid van inderdaad het engelse woord emotional ofzo ;] Dus tsjaa n_n


    I do not hook up.

    Hij is lol XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Zullen we gewoon erbij houden dat emo gewoon emo is en verder geen discussie erop in gaan

    :)(A):)

    Zullen we gewoon erbij houden dat emo gewoon emo is en verder geen discussie erop in gaan

    :)(A):)

    Ja want eigenlijk emocore is ook afgelijd van emotionalcore [/mijn engels zuigt n_n] Maar het is gee stijl n_n


    I do not hook up.