• Wat voor af ging:
    Ik heb geen leuke klas & mijn moeder heeft een mail gestuurd naar school voor overplaatsing.

    Nu komt het, ik kan niet overgeplaatst worden.
    Omdat in de andere klassen "probleem kinderen" zitten (ik zelf val ook onder het kopje "probleem kinderen" alleen dat weet de school niet aangezien mijn ouders hadden besloten niks te vertellen van al mijn stoornissen.)
    En omdat de andere klassen overvol zitten (daar heb ik dan wel begrip voor)

    Nu gaat mijn mentor een gesprek met de klas hebben over hoe hij wilt hoe de sfeer in de klas is.
    Persoonlijk heb ik er geen vertrouwen in dat dat veel gaat helpen. Want op basisschool deden we dat ook. En het resultaat was: Leraar weggepest, kinderen die huilend de klas uit zijn gelopen, veel meer ruzie, gevechten enz.
    Ik geef het een kans maar veel verwachten doe ik het er niet van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja, dat had ik ook, maar dat gesprek met de klas is er nooit gekomen. Maar je moet gewoon je klas nergeren, zorg dat je in de pauze met leuke mensen bent, en anders, denk gewoon hey, na school spreek ik nog wel met vriendinnen af! Dat doe ik nu ook, maar ik ga nog steeds niet met hetzelfde gevoel als vorig jaar naar school maar het is beter dan in het begin.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy