wie heeft of wie weet een leuke one direction story?
When I was born I was so suprised, I didn't talk for a year and a half.
Je zou mijn story kunnen proberen, maar ik raad je toch echt die van Smoke en ScotlandYard aan. (:
Have you ever been alone in a crowded room?
Cursed Gifts -One Direction Forgotten memories -Zayn Malik
[ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:53 ]
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
Bedankt ik ga kijken
[ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:52 ]
Kijk is op mijn profiel, daar staat er een
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
HEStyles schreef: Kijk is op mijn profiel, daar staat er een
Glameow schreef: Je zou mijn story kunnen proberen, maar ik raad je toch echt die van Smoke en ScotlandYard aan. (:
It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~
Corsola schreef: (...) inderdaad van Smoke en ScotlandYard. Nog meer aanraders: MrsHoran NANDOaholic Zaine
Ik heb er 6, kijk even op mijn profiel want ik ben aan het schrijven en te lui om een link te plaatsen.
all I want is the taste that your lips allow
Netsky schreef: Ik heb er 6, kijk even op mijn profiel want ik ben aan het schrijven en te lui om een link te plaatsen.
http://www.quizlet.nl/stories/62897/like-brother-and-sister--one-direction/?message=269 Dat is mijn story :p verder vind ik Complicated van Larry ook heel goed (:
[ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:32 ]
Ja ik heb een One Direction story KLIK Het begint in de periode dat 1D nog niet bekend is. xx(flower)
Bedankt ik ga ze allemaal lezen
ik heb ook one direction story's als je interesse hebt moet je maar eens een kijkje op mijn profiel nemen
i'm broken, do you hear me.
ik heb er 2, je mag ze lezen hoor. graag zelfs.
Firm believer of all that is magic
Oh I'd love als je mijn story eens leest Ik kan geen link plaatsen aangezien ik op m'n iPhone zit, sorry.
Use what you have, have what you use