• Ik ben er geweest en het was echt wauw.

    Mijn verslag van de dag, waarvan ik denk dat het niemand intereseer:
    Meteen na school ben ik samen met een vriendin op de trein gestapt en naar Amsterdam gegaan. Dus na anderhalf uur in de trein kwamen we daar aan, en gingen we snel even iets bij de burgerking eten. Toen zijn we snel in de rij gaan staan, en kwamen er twee hele aardige meisjes achter ons staan, en elke keer als we gegil hoorde rende we naar voren, en werd zij aangekeeken omdat ze een beetje op Avril lijkt, en rende we weer terug als er niks was. Toen we naar binnen mochten stonden we natuurlijk helemaal te gillen en te springen, rende we naar binnen toe en kocht ik samen met die vriendin van mij een armband. Dus toen gingen we naar de zaal, en stonden we gewoon echt ergens facking vooraan! Negende rij ofzo. Nou, wachten op MakeBelieve, die overigens echt geweldig waren, en tijdens MakeBelieve stonden die vriendin en ik helemaal los te gaan, met allebei van die lichtstokjes in onze handen. Stonden er twee meisjes naast ons kei hard te gillen, zat die vent voor ons te zeiken dat ze niet mochten gillen omdat hij al hoofdpijn had. Ja, hallo, dan ga je niet naar een concert en zeker niet vooraan staan. Maaar goed. Toen begon Avril en natuurlijk zongen we alles kei hard mee. Ergens bijna aan het einde zijn mijn vriendin en ik nog snel even iets gaan kopen, dus nu
    heb ik ook nog een vest en een tas, en zij heeft nog een pet.

    Maar om dit topic nog even nut te geven, wie was er ook en wat vond jij ervan?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik wou er heel graag heen maar ik mocht niet.
    Maar ik ben blij dat je het leuk had!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik was er bij en ik vind het echt geweldig!
    Ik vond alleen makebelieve stom!


    I was an angel living in the garden of evil

    Vriendinnen van mij waren er ook :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Het was zoooooooooooo super vet ;D. En het voorprogramma was ook heel leuk vond ik, dat liedje Home luister ik nu echt elke dag. :'D

    RainbowRoad schreef:
    ik wou er heel graag heen maar ik mocht niet.
    Maar ik ben blij dat je het leuk had!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)