• Ik heb spierpijn in mijn rechterhand. Aan de binnenkant van mijn hand, aan de onderkant, en dan zo richting de duim. Ik weet niet of dat een naam heeft? :'D

    En nu kom ik er dus achter hoe veel ik die spier eigenlijk gebruik ;o Ik ben links, maar blijkbaar pak ik nog heel veel vast met mijn rechterhand.

    Iemand ook eens ervaren hoe veel je een bepaalde spier eigenlijk gebruikt? (nerd)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 21:30 ]

    Dichtdoen of opendoen? *insert wenkbrauwwiebel van Golden Membership*

    Uhu... vooral na van die conditietesten met gym. )':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oke, flauwe grap, maar nee, niet echt denk ik..

    Aha. Ik denk dat ik weet welke spier je bedoelt. (nerd)
    Ik heb ooit op een pijnlijke manier ontdekt dat je spieren hebt in je scheenbenen. Dat wist ik dus niet. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had dat wel eens toen ik m'n tong verbrand had, dat voel je ook steeds :')
    Maar ik heb nog nooit spierpijn in m'n hand gehad gelukkig, klinkt vervelend inderdaad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ooh man deze titel is zo fout.

    AppleFritter schreef:
    Ik had dat wel eens toen ik m'n tong verbrand had, dat voel je ook steeds :')
    Maar ik heb nog nooit spierpijn in m'n hand gehad gelukkig, klinkt vervelend inderdaad.

    Malice schreef:
    Ooh man deze titel is zo fout.

    Een suggestie voor een niet-foute titel? ^^

    Hooligan schreef:
    Dichtdoen of opendoen? *insert wenkbrauwwiebel van Golden Membership*(wbw)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Malice schreef:
    Ooh man deze titel is zo fout.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn hersenen :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    me boven benen omdat als ik zwaar gegymd heb op school moet ik ook nog 20 min naar huis ;'D


    Shoganai i ne~