• in alles!
    M'n schoolrooster is echt kut! Ze hebben het zo ingedeeld dat ik alleen maar een zware tas heb, al heb ik maar 5 vakken D: Gaan ze me ook nog dood bombarderen met huiswerk -huil.
    Nu moet ik ook nog extra trainen met majorette (twirlen) omdat ik naar het EK ga. Ja heel leuk, maar k'red het zowat niet! Meeeh, nu zeurt me moeder ook nog, en dus is het alleen maar hectiek.
    Fijn, boze moeder -.-.

Doeei xx

[ topic verplaatst door een moderator ]

'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

Mmm, troost jezelf met het idee dat ik op het volwassenenonderwijs 2 schooljaar in één mag doen. Ik heb 8 vakken -gemiddeld 360 uur per vak om je examen te moeten kunne halen, dus 2880 uur in totaal- en dat mag ik állemaal in 22 weken doen! Yay!
    En ik heb mijn baan er al voor moeten op zeggen.. *yaay't harder. -.-*m

Bad decisions make good stories.

MadameParis schreef:
    Mmm, troost jezelf met het idee dat ik op het volwassenenonderwijs 2 schooljaar in één mag doen. Ik heb 8 vakken -gemiddeld 360 uur per vak om je examen te moeten kunne halen, dus 2880 uur in totaal- en dat mag ik állemaal in 22 weken doen! Yay!
    En ik heb mijn baan er al voor moeten op zeggen.. *yaay't harder. -.-*m

Waar ga je dat doen, als ik vragen mag? :3
    Ik ga ook volwassenenonderwijs doen, alleen ik heb maar 3 vakken en hoef maar voor 2 naar school. + ik ga 's avonds naar school (:

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.