Ik zou dit weekend met een vriend van me die ik van vakantie ken en een goede vriendin bij mij thuis gaan slapen. Die vriend van me vond me dus een jaar geleden leuk, en we hebben toen gezoend. Achteraf bleek ik gewoon niks voor hem te voelen, en dat heb ik hem ook duidelijk gezegd. Maarja, mijn vriendin zei vandaag dus af, en ik kon alleen met hem gaan slapen. Echt, geweldig. Hij vindt me blijkbaar nog steeds leuk, en hoewel hij weet dat ik niks voor hem voel, ging hij gewoon zonder te vragen of ik dat goed vond ofzo de hele avond met zijn hoofd op mijn schoot liggen. Toen dacht ik al.. wtf. En toen ik er wat van zei bleef hij gewoon liggen, ik uiteindelijk op de punt van de bank gaan zitten zodat hij er niet meer naast kon. En vanochtend bracht ik hem weg naar de bushalte, geeft ie me opeens een kus. Op m'n wang, maar toch. Zulke dingen doe je niet als je weet dat diegene je niet leuk vindt, right? Het was echt irritant..
[ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:24 ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.