• Want ik heb vanmiddag geleerd om mijn hond een poot te geven (krul)
    Als ik zeg: 'Django, poot!' Legt hij zijn poot inn mijn hand. En als ik zeg: 'Django, andere poot!' Doet hij zijn anedre poot.
    Ik vind mezelf nu zo goed. (krul)
    Wat hebben jullie je hond geleerd? _O_

    PS, hij kan ook 'zit' 'lig' 'mand' 'af' 'hier' 'blijf' 'wacht'. Ik wil hem ook nog 'dood' leren, dat hij dan op zijn rug ligt met zijn poten recht omhoog. (krul)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 23:17 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn zusje leert mijn hond alles :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen hond.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zelfs als wij niks zeggen geeft ze een poot xD
    Dat is wel schattig want als je gewoon voor haar zit dan geeft ze zo een poot xD
    Onze hond kan, poot, liggen, zit, kom hier, blijf, high five, af, da is het denk ik..
    Ze doet soms niks want dan denkt ze van "pff doe het zelf" maar met een koekje doe ze alles in eens xD

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 23:32 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb de honden zo afgericht.. wil ik ze aaien gaan ze op hun rug liggen..
    Nja, dat gaat eigenlijk perongeluk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    zit, af, beertje, los, volg, nee, staan, voet, spring, kusje.
    Maar die van mij is stront vervelend op het moment wanneer ik het aan iemand wil laten zien dat hij die kunstjes kan.
    Volgens mij leeft Timo gewoon om mij voor schut te zetten.
    K hou wel van dat beest.(H)


    Ordo ab Chao

    Jaaaa oh man, the moment of victory toen ik mijn hond dat eindelijk had aangeleerd! :'D

    Ik probeer em nu te leren rondjes te laten draaien op commando :')

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 23:26 ]


    ars moriendi

    Zit, pootje en blijf, maar dat laatste gaat soms moeilijk :3

    zit, lig, poot, high 5, lig en rol, twist, achtjes door je benen lopen, aan de voet, in de bench, hier, blijf, toemaar, dood, zoek, zo'n beetje alles? (nerd)(krul)
    Owja en voor dat ze mag eten laten we der altijd 'beg' doen, soort van bidden/bedelen. echt grappig (A)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 23:32 ]

    lol, mijn hond kan high-five. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    En mijne kan 'kusje', alleen gebruik ik dat nooit omdat hij van die hanglippen heeft en daardoor snel kwijlt, hihi (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meddows schreef:
    Jaaaa oh man, the moment of victory toen ik mijn hond dat eindelijk had aangeleerd! :'D

    Ik probeer em nu te leren rondjes te laten draaien op commando :')
    Dat gevoel had ik ook, ik was helemaal op en neer aan het springen en in mijn handen aan het klappen en gillen 'MAM, DJANGO KAN EEN POOTJE GEVEN!' Haha (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat goed van je ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, ik heb mijn hond ook geleerd om een poot te geven. Echt cool =D


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Zit, pootje, liggen, staan, wachten, blijven, plaatsje, twist (dat is een rondje rond zijn eigen as draaien :'D), slalom, hoog, door, dood en rollen. Dat zijn ze, denk ik. Ik ging er vroeger mee naar de hondenschool voor gehoorzaamheid en agility. =D Maar nu vind ik met vrienden rondhangen leuker dan met de hond bezig zijn.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Mijn hond kán.
    Zit, lig, dood, zij, mand,blijf,hier,high five, op ,slalom,links,rechts ,omhoog,en kus..

    De whut?
    zit = zit
    lig = lig
    dood = dood
    zij = op zijn zijkant.
    mand = in zn mand
    blijf = blijf daar
    hier = kom hier
    high five = springt tie tegen je op met zijn poten in jouw handen
    op = recht omhoog springen
    slalom = nouja, dat dus
    links = gaat tie naar links
    rechts = gaat tie naar rechts
    omhoog = dan gaat hij een klimtoestel omhoog zeg maar.
    kus = automatisch een likje over je wang

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 9:58 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales