Moet je eigenlijk je leerboeken kaften, of je werkboeken? Bij mij op school zeiden ze alleen leerboeken. Maar ik deed altijd de werkboeken.
Dus, wat doen jullie?
-
31 aug 2011 - 12:1531 aug 2011 - 12:16
Ik kaft alleen de leerboeken, maar op mijn school moet eigenlijk allebei.
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
31 aug 2011 - 12:16Leerboeken alleen volgens mij, maar dat is al twee jaar geleden en ik kaft ze nu niet meer :')
As travars
31 aug 2011 - 12:1731 aug 2011 - 12:17wáárom zou je de moeite doen om je werkboeken te kaften? als je erin mag schrijven mag je ze houden dus is kaften een beetje zinloos
I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
31 aug 2011 - 12:17DancingDead schreef:
wáárom zou je de moeite doen om je werkboeken te kaften? als je erin mag schrijven mag je ze houden dus is kaften een beetje zinloos
Ja, nu ik het zo bekijk heb je wel gelijk.31 aug 2011 - 12:18Leerboeken.
Mijn werkboeken verneuk ik toch alleen maar."Ignite, my love. Ignite."
31 aug 2011 - 12:20De leerboeken. En als je werkboeken hebt waarin je niet mag schrijven en die je dus weer moet inleveren, moet je ze ook kaften. Bij de werkboeken die je mag houden kan je wel de hoekjes afplakken met doorzichtig tape, dan blijven ze langer heel en mooi.
“Love is a contradiction.”
31 aug 2011 - 12:22Leerboeken. In mijn werkboeken zitten gaatjes, zodat ik deze in een map kan steken (:
Never run out of reasons to smile...
31 aug 2011 - 12:3231 aug 2011 - 12:38Alleen de leerboeken. Omdat de werkboeken bij ons toch nooit hergebruikt worden. Dus dan zijn ze van mij. En mij maakt het niet uit als er aan het einde van het jaar vouwen in de kaft zitten. Maar het maakt me wel uit als ik boetes moet betalen
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
31 aug 2011 - 18:23Alleen de leerboeken.
Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.
31 aug 2011 - 18:24De leerboeken, want die moeten terug en die moeten dus netjes blijven.
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
31 aug 2011 - 18:24Ik kaft meestal niets, maar plak wat plaatjes op de kaft. Nee, ik kaft mijn werkboeken niet, als je dat doet doe je dat alleen maar voor jezelf (:
To love is to destroy.
31 aug 2011 - 18:25Boeken die terug moeten aan 't eind van 't jaar, die moet je kaften 8D
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
31 aug 2011 - 18:26leerboeken sowieso, werkboeken ligt eraan of je erin mag schrijven, want dat mag bij ons soms niet, ik kaft sowieso alle boeken die je weer terug moet geven aan het einde van het jaar, dus de boeken die je mag houden kaft ik dan niet.
If you spread your wings, you can fly away with me.