• ik vind zingen heel en ik zit te twijfelen of ik een liedje zal opnemen en op youtube zetten
    is dit wel slim??

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 21:35 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    It's your own choice. Als je goed kan zingen, wat houdt je dan tegen? Denk er wel aan dat jouw verschijning en je zang dan gewoon overal op internet te zien is, want als je dit niet wilt, zou ik het niet doen. En anders, waag 't er gewoon op, als je geen onaardige reacties zou willen, schakel je gewoon lekker de optie tot reageren uit, simpel zat :3


    “Love is a contradiction.”

    Neem het op en luister hoe het klinkt, vind je het goed klinken zet je het op youtube, je kan het er altijd nog afhalen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon een liedje op Joutube zetten meid.

    Alleen als het echt goed is, dat klinkt misschien gemeen, maar er zijn genoeg mensen die zichzelf op Youtube zetten en echt gewoon niet kunnen zingen. Eerlijk beoordelen dus. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien moet je eerst leren hoe je Youtube moet spellen.


    Here & Now

    Boeien dat ze Youtube verkeerd spelt, niemand is perfect en het kan ook gewoon typfout zijn.

    Ik zou jezelf eerst opnemen en zelf luisteren, als je het zelf goed vind klinken dan kan je het er natuurlijk altijd op zetten. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Romanian schreef:
    Alleen als het echt goed is, dat klinkt misschien gemeen, maar er zijn genoeg mensen die zichzelf op Youtube zetten en echt gewoon niet kunnen zingen. Eerlijk beoordelen dus. :Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Je kunt het doen als je wilt, maar als je stem niet helemaal 'mooi' is, kun je daar vervelende reacties op krijgen.

    Poseidon schreef:
    Boeien dat ze Youtube verkeerd spelt, niemand is perfect en het kan ook gewoon typfout zijn.

    Ik zou jezelf eerst opnemen en zelf luisteren, als je het zelf goed vind klinken dan kan je het er natuurlijk altijd op zetten. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Poseidon schreef:
    Boeien dat ze Youtube verkeerd spelt, niemand is perfect en het kan ook gewoon typfout zijn.

    Ik zou jezelf eerst opnemen en zelf luisteren, als je het zelf goed vind klinken dan kan je het er natuurlijk altijd op zetten. (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Youtube. (:

    Neem een liedje op, en als je zelf vindt dat het goed klinkt, waarom dan niet?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Youtube. (:

    Neem een liedje op, en als je zelf vindt dat het goed klinkt, waarom dan niet?

    ja maar ik vind het slecht en mijn vriendin goed


    You can't not look cool with a crossbow.

    ICheetah schreef:
    (...)
    ja maar ik vind het slecht en mijn vriendin goed

    Ik wil eventueel ook wel even luisteren? Dan kan je het naar me sturen via msn/mail/pb ofzo. Niemand komt verder mijn mening dan te weten behalve jij. (:


    your eyes are like stars in the night.

    ATL schreef:
    Neem het op en luister hoe het klinkt, vind je het goed klinken zet je het op youtube, je kan het er altijd nog afhalen.


    I love you Tim

    Dat moet jij weten ^^