• Als dit in een verkeerd topic staat verplaatst het dan AUB

    Mijn moeder heeft een tijdelijke regel ingevoerd: Ik mag de hele maand September alleen op de laptop voor school omdat ze bang is dat ik weer blijf zitten. Misschien owk nog Oktober, ligt eraan hoe goed ik mijn best doe... Ik doe mee aan een wedstrijd en mijn verhalen blijven liggen:(

    Hoe ga ik dit oplossen??

    Ik heb zowiezo een pokkehekel aan regels... Wie nog meer??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vraag of je in het weekend een paar uurtjes erop mag?


    Your make-up is terrible

    De bieb?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vraag als je helemaal klaar ben met leren en huiswerk maken je er nog even op mag.
    En in het weekend?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Assassin schreef:
    Vraag of je in het weekend een paar uurtjes erop mag?


    Ik kom in het weekend er nooit op i.v.m werk en vrienden...

    Dat is altijd geweest


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De bieb, en vraag of je in het weekend mag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HeyApple schreef:
    De bieb?


    Gaat me geld kosten en zoveel heb ik niet:(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Gaat me geld kosten en zoveel heb ik niet:(

    Hoezo geld, bij ons kun je gratis, zolang als je wilt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Hoezo geld, bij ons kun je gratis, zolang als je wilt.


    In reormond moet je betalen geldzuigers:@


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Maak een deal; als jij elke dag 2 uurtjes bezig bent voor school, mag je elke dag een uurtje pc. Gaan je punten omhoog, dan mag je misschien wat langer en vaker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Maak een deal; als jij elke dag 2 uurtjes bezig bent voor school, mag je elke dag een uurtje pc. Gaan je punten omhoog, dan mag je misschien wat langer en vaker.


    Ja maar dangaat school zeiken dat ik naar VWO moet; Als ik een beetje mijn best doe schieten mijn punten omhoog

    I know I'm weird(nerd)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ok, ik ben Belg dus ik snap niet wat je net zei :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LoveLost schreef:
    (...)

    Gaat me geld kosten en zoveel heb ik niet:(

    Verschilt per Bieb, informeer even bij die van jouw.


    Let it come and let it be

    LoveLost schreef:
    (...)

    Ik kom in het weekend er nooit op i.v.m werk en vrienden...

    Dat is altijd geweest


    Je bent dan toch wel thuis voor je naar bed gaat? Vraag of je in het weekend voor je naar bed gaat een uurtje of half uurtje erop mag.


    Your make-up is terrible

    Cockney schreef:
    Ok, ik ben Belg dus ik snap niet wat je net zei :')


    In holland heb je 3 niveu's van school VMBO, HAVO en VWO van laag naar hoog in die volgorde ik zit op HAVO snappie


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent dan toch wel thuis voor je naar bed gaat? Vraag of je in het weekend voor je naar bed gaat een uurtje of half uurtje erop mag.


    Nou nee als ik thuis kom duik ik gelijk in bed omdat het meestal na 12 uur is of later...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."