• Hallo!
    Nightcookies hier. Dit is een bericht over mijn bewerkingen, waar mijn vriendin Prim hier zo enthousiast over werd!

    Wat ik maak
    Ik maak Photoshop-bewerkingen. Het is een hobby van mij wat ik nu al best lang doe, dus ik heb wel wat ervaring lol :3
    Ik kan alles maken wat je wilt, book cover, topic voor bij je verhaal, avatars...
    Wat ik kan
    Ik kan kleuren veranderen, zoals een oranjekleurige kat een grijze vachtkleur geven, of de oogkleur van iemand veranderen. Ook kan ik een persoon een andere kant op laten kijken door hun ogen te bewerken. Ik kan achtergronden veranderen, of zelfs een hele nieuwe achtergrond maken. Ik kan bepaalde dingen in een plaatje vergroten, verkleinen... en nog veel meer van dat soort dingen!
    ...En als ik iets moet doen wat ik nog nooit heb gedaan, dan zie ik dat alleen maar als een uitdaging haha xD

    Hoe aan te vragen
    Vul aub het lijstje wat hieronder staat in, en stuur dat naar mij op, of zet het in de reacties. Als je dit niet doet, kan en zal ik niks voor je maken.

    Waarschuwing
    Ga alsjeblieft niet zeuren als ik vol zit. Ik heb ook een leven. Of als het lang duurt, dit betekend niet dat ik niet werk aan je plaatje. Soms heb ik gewoon geen tijd of is het moeilijk en dan duurt het gewoon iets langer. Lever goede plaatjes aan, dit betekend: Geen kleine of onduidelijke plaatjes. Hier kan ik niks mee.

    Het lijstje
    Aanvraag: (Avatar, Book Cover, Topic, iets anders..)
    Randje: (Ja/nee)
    Kleur/Soort randje:
    Formaat:
    Hoe je het ongeveer wil hebben:
    Extra's:
    Plaatjes: (Dit hoeft niet perse maar heb ik wel graag)

    Ik doe 2 aanvragen per keer. EEN grote en EEN kleine. Avatars en kleine bewerkingen zijn kleine aanvragen, book covers en andere grote bewerkingen zijn grote aanvragen.

    Aanvragen op dit moment:
    Groot: -
    Klein: -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 11:55 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb je toevallig een voorbeeld? Want een book cover lijkt me wel wat, maar ik zou wel graag eerst zien hoe het eruit ziet, wat je maakt. Niet dat ik denk dat er iets mis mee zou zijn hoor, want zoals ik hierboven lees wat je allemaal kan lijkt 't me dat je wel goed bent met photoshoppen, maar ik zie graag eerst altijd een voorbeeld :3


    “Love is a contradiction.”

    Haha! Dat geloof ik graag xD
    Ik zal je wat links sturen!

    http://warriorcats.bigforumpro.com/t2896-bewerkingen-by-night-closed-voor-grote-bewerkingen Dit is mijn bewerkingen shopje op een forum. Het heeft nogal dezelfde beschrijving als hier but oh well :3

    http://i777.photobucket.com/albums/yy57/12vegeta12/Final-1.png Werk voor Prim hier :3

    [OUD WERK, I THINK IT SUCKS XD] http://i777.photobucket.com/albums/yy57/12vegeta12/Untitled-3.jpg?t=1291996527 Book Cover voor mijn eigen verhaal... Hier was ik veel minder goed D:


    So far away and still so close by. Terrifying.

    Aanvraag: Book Cover
    Randje: nee
    Kleur/Soort randje: /
    Formaat: zoals die van jouw in blind trust
    Hoe je het ongeveer wil hebben: foto van een meisje met lang bruin haar, iets met taylor lautner (jaco black),
    Extra's: een bloem erbij ?
    Plaatjes: /


    Everyone is diffrent, accept it.

    Aanvragen op dit moment:
    Groot: Sueside
    Klein: -


    So far away and still so close by. Terrifying.

    Aanvraag: Book cover.
    Randje: nee
    Kleur/Soort randje: -
    Formaat: Zoals de vorm van een bookcover, ongeveer even groot.
    Hoe je het ongeveer wil hebben: Een meisje met lang rood haar die met haar rug naar de kijker toestaat en dan met voor haar allemaal vlammen en een soort slagveld (kapotte gebouwen etc.), dus alsof ze naar die vlammen gaat toelopen. En dan alleen haar bovenlichaam, geen benen.
    Extra's: -
    Plaatjes: hmm, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden, maar ik zou niet weten waar jij zelf goed mee kan werken en of dit überhaupt wel mogelijk is :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    @Finnick: Sorry, ik ben dicht voor grote aanvragen D:
    Maar als ik open ben doe ik het graag voor je! :3


    So far away and still so close by. Terrifying.

    Oh, oké. Is goed.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wanneer krijg ik mijn cover ?


    Everyone is diffrent, accept it.

    Ik ben er vandaag aan begonnen, ik denk deze week of anders volgende week maandag, maar zeker niet daarna.


    So far away and still so close by. Terrifying.