Hallo!
Nightcookies hier. Dit is een bericht over mijn bewerkingen, waar mijn vriendin Prim hier zo enthousiast over werd!
Wat ik maak
Ik maak Photoshop-bewerkingen. Het is een hobby van mij wat ik nu al best lang doe, dus ik heb wel wat ervaring lol
Ik kan alles maken wat je wilt, book cover, topic voor bij je verhaal, avatars...
Wat ik kan
Ik kan kleuren veranderen, zoals een oranjekleurige kat een grijze vachtkleur geven, of de oogkleur van iemand veranderen. Ook kan ik een persoon een andere kant op laten kijken door hun ogen te bewerken. Ik kan achtergronden veranderen, of zelfs een hele nieuwe achtergrond maken. Ik kan bepaalde dingen in een plaatje vergroten, verkleinen... en nog veel meer van dat soort dingen!
...En als ik iets moet doen wat ik nog nooit heb gedaan, dan zie ik dat alleen maar als een uitdaging haha
Hoe aan te vragen
Vul aub het lijstje wat hieronder staat in, en stuur dat naar mij op, of zet het in de reacties. Als je dit niet doet, kan en zal ik niks voor je maken.
Waarschuwing
Ga alsjeblieft niet zeuren als ik vol zit. Ik heb ook een leven. Of als het lang duurt, dit betekend niet dat ik niet werk aan je plaatje. Soms heb ik gewoon geen tijd of is het moeilijk en dan duurt het gewoon iets langer. Lever goede plaatjes aan, dit betekend: Geen kleine of onduidelijke plaatjes. Hier kan ik niks mee.
Het lijstje
Aanvraag: (Avatar, Book Cover, Topic, iets anders..)
Randje: (Ja/nee)
Kleur/Soort randje:
Formaat:
Hoe je het ongeveer wil hebben:
Extra's:
Plaatjes: (Dit hoeft niet perse maar heb ik wel graag)
Ik doe 2 aanvragen per keer. EEN grote en EEN kleine. Avatars en kleine bewerkingen zijn kleine aanvragen, book covers en andere grote bewerkingen zijn grote aanvragen.
Aanvragen op dit moment:
Groot: -
Klein: -
[ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 11:55 ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one