• Nou bij dit liedje klopt alles wel. Het is gewoon zo moeilijk. En het geeft me gelijk een steuntje in de rug. Ik weet het,het liedje is oud,maar het blijft mooi! Welk oud liedje vinden jullie nog steeds mooi?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 18:44 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Veel oude liedjes, maar dan in de zin van voor de tijd dat ik geboren was.
    Vooral 'Wish you were here' van Pink Floyd en 'Heroes' van David Bowie zijn voor mij echt speciaal. (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het nummer heet 'The scientist', niet 'nobody said it was easy'.
    Maar ik hou wel van dit nummer <3

    En ik vind genoeg oudenummers mooi. Zo ook Purple rain bijvoorbeeld. Heel veel.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 16:45 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind de remix leuker ;$


    To infinity and beyond •

    Nothing Else Matters ~ Metallica
    Dat nummer blijft mooi (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ecanus schreef:
    Het nummer heet 'The scientist', niet 'nobody said it was easy'.
    Maar ik hou wel van dit nummer <3

    En ik vind genoeg oudenummers mooi. Zo ook Purple rain bijvoorbeeld. Heel veel.

    Waarom staat dan boven dat liedje; Nobody Said It Was Easy? En ik vind dat wel een mooiere titel dan The Scientist hoor [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Waarom staat dan boven dat liedje; Nobody Said It Was Easy? En ik vind dat wel een mooiere titel dan The Scientist hoor [a]


    Omdat degene die het nummer op youtube heeft gezet het verkeerd heeft en het een zin uit het nummer is. De titel is the scientist, en die vind ik persoonlijk mooier en dieper.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Omdat degene die het nummer op youtube heeft gezet het verkeerd heeft en het een zin uit het nummer is. De titel is the scientist, en die vind ik persoonlijk mooier en dieper.

    Ooh okee :p Lol.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Er zijn best veel liedjes waar heel veel mensen steun aan hebben. INB, IND, enz.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.