En voor wie? mijn beste vriendinO_O oke misschien klinkt het hard maar ik vind haar vaag aan het worden terwijl ze zo altijd doet. Zij begint steeds te hyperen enzo en dat haat ik nu op dit moment eerste vond ik het grappig enzo maar nu omg schaamschaam.
En als ze hyper gaat doen en dan stopt kijkt ze me dom aan ze zegt dan: "Waarom doe je zo chagi" en dan zeg ik weer: "Ben niet chagi volgens mij weet je niet wat chagi is...." en toen was ze stil.
omg ik krijg gewoon een hekel aan haarO_O
toen voor het laatst had ik een feestje georganiseert. Zet ze me voor lul heb haar gewoon haar gedumpt.
Ik vind haar nu super raar en vaagxD
Maar dan vooral mezelf eerst lach ik om haar grapjes en die dingen die ze doet maar nu nada noppes
Wat is er met me zou dat komen omdat ik 15 jaar ben geworden? of of of of
ik weet het niet meerO_O
wat denken jullie wat ik moet? ik weet niet eens wat ik moet doenO_O
-
15 sep 2008 - 20:0215 sep 2008 - 20:12
Bij mij is dit juist hezelfde O.O
Wij zijn same Vriendinnen-Vaag !!!Take My Hand Take A Breath ...
15 sep 2008 - 20:12Misschien weet ze met haar emoties niet wat aanvangen, en reageert ze daardoor overdrefven ^^
Eigenlijk heb ik geen idee maar het zou kunnen15 sep 2008 - 20:12Hmm lijkt net op mij met mijn vriendin
Ik heb zoiets van ik ben nu eenmaal volwassen voor mijn leeftijd en zij is wat kinderelijker voor haar leeftijd. Leer ermee leven. Weetje echte vrienden kunnen dat van elkaar hebben. Zij [/mijn vriendin] kan ook mijn chagerijnige buien overleven dus ik die buien van haar ook.
xoxoWhy don't you break my heart
15 sep 2008 - 20:14Lykt ook op mý.
ok
15 sep 2008 - 20:1915 sep 2008 - 20:25uhm nja i heb da ook mare ik ben vaag zij zijn vaag we zijn eig ene vaag stell dus ik heb er eig gen moeite mee
A Noble was Born in Chaos
15 sep 2008 - 20:26Eerst was ik net zo hyper als haar maar nu ben ik echt down enzo en zij vind dat ik veranderd benO_O
15 sep 2008 - 20:33Eerst was ik net zo hyper als haar maar nu ben ik echt down enzo en zij vind dat ik veranderd benO_O
dat ben je dan toch ook?
Why don't you break my heart
15 sep 2008 - 20:35Dat heb ik een beetje met mn zusje, die vind ik
eenwannabeenhuppelkutecht raar >< dat is nu sinds 3kwart jaar ofso;oIf I die young, send me away with the words of a lovesong.
15 sep 2008 - 20:36OMG imean het is je BF je moet gewoon accepteren dat zij zo hyper en wattanook is! je kan er ook best wel wat van zegge x) maar het leukste is nog net zo geak meedoen doe ik ook I mean dat is echt Funny :p
15 sep 2008 - 20:40(...)dat ben je dan toch ook?
Ja weet ikxD16 sep 2008 - 17:37Hmm,, Waarom zeg je haar niet gewoon dat ze minder moet hyperen ?
Ik weet het klinkt hard maar ik heb ook een overdrukke vriendin en ik vertel haar gewoon wanneer ik gek word van dr, de 1ste keer was zew el even stil alleen later begreep ze het wel en werd ze wat rustiger bij mij in de buurt,Als ze egt een goede vriendin is dan zal ze niet boos worden ofzo hoor
Eerlijkheid duurt het langst
hopelijk heb je er wat aan
XxCould it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
16 sep 2008 - 17:47