Het TwinCest verhaal van NickyKaulitz staat op schrei, en ik ken de echte schrijfster. Dominique is heel erg gekwetst omdat zij dat verhaal van haar heeft gejat. Degene die het verhaal lezen, dat stuk tot en met Noa is van Dominique. Daarna is het hele verhaal verneukt door wat zei getypt heeft.
Ik vind het gewoon ziek dat ze dat doet, de echte schrijfster wist tot vandaag niks over dat dit verhaal hierop staat. Wat NickyKaulitz wel beweert
-
1 mei 2008 - 17:331 mei 2008 - 17:36
Ocharme!
Träume sind wirklich!!
1 mei 2008 - 17:38Ja want Doomsel wil stoppen met haar verhaal doordat mensen het kopieeren en dat mag niet
1 mei 2008 - 17:45OMg!!
Sorry maar kopiëren doe je gewoon niet!!
NickyKaulitz haar TC's zijn dus gewoon afkooksels van Dominique
Is echt kei erg voor haar [Dominique]
NickyKaulitz moet stoppen met haar TC's !
Sorry voor haar trouwe volgers maar kopiëren is ondermaats!
xxx1 mei 2008 - 18:16ik denk dat het toch beter is dat wij ons er niet mee bemoeien en dat dominique ( zo heet ze tog ) met nickykaulitz gaat praten x
1 mei 2008 - 18:30ik denk dat het toch beter is dat wij ons er niet mee bemoeien en dat dominique ( zo heet ze tog ) met nickykaulitz gaat praten x
zij heeft geen account en vroeg of ik dat wou doen1 mei 2008 - 18:301 mei 2008 - 18:37Oke!
ik volg eigenlijk heel die serie niet maar ooit een klein stukje gelezen en op schrei ook het kwam me al bekend voor
wel lullig als ze het niet heeft gevraagd
1 mei 2008 - 18:39ik dacht dat ze zei dat de schrijfster het wist...
erg laag... erg erg laagdeath to the one at the end of the serenade.
1 mei 2008 - 18:51damn dat vind ik echt zo triest:S Ik hoop dat Nicky niet stopt want de verhalen zijn super maar ik vind het wel heel erg zielig van dr:S had het dan op zn minst gevraagd..
(bericht aangepast door een moderator)1 mei 2008 - 18:51huh, mdat verhaal op schrei is zonder noa
Op schrei is het wel met Noa, dan zoent Tom met Noa in de jacuzzi en Bill neukt met Noa in de badkamer als Tom lol heeft met dat andere meisje.1 mei 2008 - 21:041 mei 2008 - 22:43Woow , dat is echt heel erg! Ik vind het heel erg triest van haar dat ze dit heeft gedaan, had het dan op z'n minst gevraagt aan Dominique! Ik vond het verhaal erg mooi geschreven! Btw waar staat dat verhaal dan op schrei! ? want ik ben daar ook member op maar ben haar verhaal nog nergens tegen gekomen. x3.
Your Words They Eat Right Through Me...
2 mei 2008 - 1:31Ze had het gevraagd!! Zei ze in het begin ergens...
Don't be a drag, just be a queen.
2 mei 2008 - 9:10Woow , dat is echt heel erg! Ik vind het heel erg triest van haar dat ze dit heeft gedaan, had het dan op z'n minst gevraagt aan Dominique! Ik vond het verhaal erg mooi geschreven! Btw waar staat dat verhaal dan op schrei! ? want ik ben daar ook member op maar ben haar verhaal nog nergens tegen gekomen. x3.
X-Rated, moet je eerst speciaal doen dat je ouder dan 16 bent10 mei 2008 - 18:15o_O
Ik vond die tc's altijd mooi maar nu ik dit weet....
vind ik het achterbaks!Aye, brother! 4 8 15 16 23 42