• ja mijn leraar tekenen en handarbeid!
    hij is echt raa want hij heeft van die koosnaapjes
    dan zegt die bijv;
    'wat is er princes?'
    of
    'zeg het is schoonheid'
    blabla
    en ga zo maar door.
    hij is op zich wel aardig maarja die namen.. bah dat doe je toch niet als leraar?
    oke, is dit raar als een leraar dat zegt?
    en wie heeft er ok zo'n leraar?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    oke bah, die zijn eng en griezelig en. Ik zou hem aan klagen :p


    Love sheds light one the darkest of times

    Ja hier mijn wiskunde leraar beweerd dat ie steenrijk alleen om zijn vrouw en dochters te vreden te stellenxD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn geschiedenisleraar noemde me "Goudlokje", nou, dan vind ik jouw bijnamen toch iets beter xd


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou me daar niet heel prettig bij voelen als een leraar dat tegen me zegt.
    Ookal bedoelt hij het goed.


    To infinity and beyond •

    zo noemt mijn baas mij :O

    Dat klinkt erg creepy o.o, haha


    Me so good.

    fijn dat iedereen het met me eens is(A)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    fijn dat iedereen het met me eens is(A)


    (A)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik hoop dat ik mijn leraren volgend jaar niet meer heb. Schijt aan ze.


    SLOAN.

    dat lijkt op mijn buurman :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik had vorig jaar voor wiskunde een invaller en die man was 70 ofzo en die zat mij alleen maar te beledigen. van dat ik lelijk ben, en dat meisjes dom zijn, en tegen een vriendin zei hij dat ze dik was en een jongen zijn bril af zou moeten doen ofzo. En ook allemaal opmerkingen die echt beledigend zijn. Nou ik had altijd een weerwoord en op een gegeven moment was hij het zat dat ik brutaal deed en toen deed hij het bij een ander. Noem je leraar dan gewoon : Nou schat ik weet het antwoord ff niet :X kijken hoe hij reageerd xd als je lef heb ^^

    Dan moet je gewoon zeggen: "Ik heet blablabla."
    Elke keer opnieuw, hij zal wel stoppen. ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn oude tekenleraar noemde ons altijd bolleke :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn oude techniek leraar noemde me altijd Mevrouw Tuintuin, daar wordt je ook niet vrolijk van -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    stel je niet aan, dat zijn ook maar mensen, en het is niet omdat ze ouder dan je zijn dat ze meteen slechte bedoelingen hebben? bij ons op school spreken we mekaar alleen maar met bijnamen aan ofzo :'D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.