• Mijn oor ja. Ik heb een week geleden in mijn slaap mijn oor opengehaald met mijn nagels en die wonde wil dus niet genezen. Mijn papa heeft er vandaag iets opgespoten dat het 'proces' moet versnellen, maar dat jeukt verschrikkelijk en ik mag er niet aankomen ):

    En er zit een haasje voor mijn raam, maar dat is onnodige info.


    Olive

    Misschien moet je er een watje instoppen? Of je handen op je rug binden? Of wanten aandoen. Maar die laatste twee zijn niet handig om te smssen, typen, ... (nerd)
    Ach ja, dat van jou piept tenminste niet...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Plak er doekjes over! 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb eczeem in mijn oor en dat jeukt ook zo vreselijk. Met oorstokjes kan je die jeuk 'wegkrabben', maar juist doordat heb ik die eczeem.. Zo vreselijk!
    Ik leef met je mee. (flower)


    Let the Night embrace you

    Plak pleisters op je vingers, doe handschoenen aan, neem nepnagels.

    Doe oorwarmers of een muts op.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Plak pleisters op je vingers, doe handschoenen aan, neem nepnagels.

    Doe oorwarmers of een muts op.


    Nepnagels is juist erger DDD: En ik mag er niks opplakken, want het is een open wonde en dan kan ermee genezen en als ik dan die pleister eraf moet trekken. awtch. *Probeert zich in te houden*


    Olive

    Als het jeukt is het een sign dat het aan het genezen is :'D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Als het jeukt is het een sign dat het aan het genezen is :'D.


    Ik weet het, maar het is onuitstaanbaar DDDDD:


    Olive

    bind je handen aan elkaar! ;D nee, ik weet het, jeuken = krabben. ik heb mijn éérste muggenbult van dit jaar en ik kan er niet vanaf blijven.


    Destroy what destroys you.