Draco Malfoy en [naam] kenden elkaar al voordat ze voor het eerst naar Hogwarts gingen. Beiden waren ze anders, beiden werden ze niet geaccepteerd. Er bloeide een speciale vriendschap tussen de twee op, die voor Draco uitgroeide tot een gevoel erger dan vriendschap. Ze gaan samen naar Hogwarts. [Naam] wordt ingedeeld bij Gryffindor, terwijl Draco ingedeeld wordt bij Slytherin. [Naam] raakt bevriend met de grote naam Harry Potter en al zijn vrienden, terwijl Draco toekijkt.
Waah die uitleg suckt heel erg hard. Maar ik wil dit verhaal gaan baseren op de wonderlijke relatie die Lily Evans en Severus Snape vroeger met elkaar hadden. Dit wordt niet precies hetzelfde, maar het zal er wel deels op lijken. Ik wilde namelijk heel graag iets doen met die band tussen Lily en Severus, én ik wilde een Draco verhaal schrijven. Perfect, right?
Informatie
Het verhaal speelt zich af als Draco en [Naam] in het eerste leerjaar zitten. Waarom? Dit vond ik origineler, leuker om te schrijven en vooral meer een uitdaging omdat ze hier dus nog echt kinderen zijn, en alles zo nieuw is voor hen.
Rollen
# Nieuwe beste vriendin [naam] is ingedeeld bij Gryffindor, is een halfbloedje, erg spontaan, maar gemeen en arrogant tegenover Slytherins
# 2 of 3 leerlingen uit het groepje van [naam], Harry enzo.
# Heel veel leerlingen uit verschillende afdelingen
Informatie
Rol:
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Afdeling en reden:
Uiterlijk: Een bekend persoon. Als ze elf jaar zijn, zien ze er dus niet uit als twintig. [Naam] wordt gespeeld door Elle Fanning
Korte karakterbeschrijving:
Bloedsoort en familie:
Toverstok en patronus:
Extra: Van huisdier tot hobby's. Alles wat jij nog belangrijk vindt.
Waarschuwen?
Je mag zoveel rollen invullen als je wilt, maar jongens zijn ook nodig.
Even ik zou het nog leuk vinden als jullie misschien enkele ideeën voor de naam van de hoofdpersoon zouden vernoemen. Graag een engelse naam die vrij apart is. (:
[ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 19:37 ]
Big girls cry when their hearts are breaking