• Haaix, lieverds

    Dit is een nieuw profiel van mij waar ik met allemaal andere mensjes samen serie's ga maken ^^

    Dus zijn er kandidaten?? En het liefst ook mensen die voor Tom, Georg of Gustav zijn

    xxx Silke

    Niemand???

    Ik wil wel een maken met je :-)
    ALS HET MAAR NIET OVER TOKIO HOTEL GAAT !

    Ik wil wel een maken met je :-)
    ALS HET MAAR NIET OVER TOKIO HOTEL GAAT !


    Over wat dan?? Ook niet over HP

    (...)

    Over wat dan?? Ook niet over HP

    is dat Harry potter ? Maken ze ook al series over dat ? het mag ook niet sad zijn , dat als je het maakt dat je jemeteen depri voelt.
    Het moet iets opewekt zijn ! :D

    (...)
    is dat Harry potter ? Maken ze ook al series over dat ? het mag ook niet sad zijn , dat als je het maakt dat je jemeteen depri voelt.
    Het moet iets opewekt zijn ! :D


    Uh... wat dan?

    (...)

    Uh... wat dan?

    Euhhhhmmm even denken , Over verschillende celeberties , maar voral over een persoon. Het moet grappig zijn , leuk om te maken , er moeten romantische stukken in zitten maar niet TE overromantisch als je snapt wat ik bedoel , Mischien moet het iets zijn zoals een film ?
    Maar geen film om na te doen , maar whatever.
    Zeg jij dan iets wat je leuk vind om te maken .

    (...)
    Euhhhhmmm even denken , Over verschillende celeberties , maar voral over een persoon. Het moet grappig zijn , leuk om te maken , er moeten romantische stukken in zitten maar niet TE overromantisch als je snapt wat ik bedoel , Mischien moet het iets zijn zoals een film ?
    Maar geen film om na te doen , maar whatever.
    Zeg jij dan iets wat je leuk vind om te maken .


    Weet je wat ik een prachtige film vind??

    A Cinderella Story

    (...)

    Weet je wat ik een prachtige film vind??

    A Cinderella Story

    VIND IK OOK !
    Mischien moeten we dat restylen ?

    Maar eigenlijk zijn wij 2 alleen deze conversatie bezig , wat dacht je van een privebericht ofzo xD