• jah hebben jullie in Nederland nu ook maanden vakantie?
    want door al die topics snap ik er geen reet meer van.

    maanden wat bedoel je met maanden ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had van eh, midden mei - ik heb namelijk mijn toetsweek en een week school niet gedaan omdat ik niet over ging - tot 12 september vakantie - dan begint m'n nieuwe opleiding pas.


    To infinity and beyond •

    22 augustus weer school D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    6 weken, behalve als je dit jaar examen hebt gedaan, dan ongeveer vanaf half mei.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik had trouwens ergens eind juni vakantie & 5 september ofzo weer naar school


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    6 september weer. Heb sinds begin juni vakanti


    quidquid excusatio prandium pro

    Fellatio schreef:
    maanden wat bedoel je met maanden ?

    jah een maand...30/31 dagen dat noemen ze dus een maand...

    Ik heb officieel van 16 juli tot 5 september vakantie, maar ik doe al vanaf begin juli niets. 2 maanden dus he ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Licht er aan, basisschool heeft 6 weken, middelbare officieel 7(maar eigenlijk 8 vrij tenzij je examen heb gedaan dan heb je een maand meer) en studente anderhalf tot 2 maanden.
    Maar in Nederland krijgen noord, midden en zuid op verschillende datums vakantie en beginnen op verschillende datums.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    jah een maand...30/31 dagen dat noemen ze dus een maand...


    nee ik bedoel met maanden.. hoeveel maanden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op de basisschoel hebben ze 6 weken vakantie dus anderhalve maand en op de middelbare 7 weken :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga naar het 3e van het MBO en ik heb in totaal 9 en een halve week vakantie :]


    dream, dare, fly!

    Taize schreef:
    6 weken, behalve als je dit jaar examen hebt gedaan, dan ongeveer vanaf half mei.


    ik had altijd 8 weken op de middelbare school, en langer toen ik examen had gedaan
    ik heb op het MBO ook gwn 8 weken vakantie

    30 Augustus naar school. ):


    Smile and live.