• Dus kan iemand me een goede story aanbieden met al redelijk wat hoofdstukken. Ik wil liefst een triestig verhaaltje, want ik moet me even helemaal kunnen laten gaan, snap je?
    Dus iemand een goed, triestig verhaal voor me?

    Dit is helemaal zielig, loopt slecht af, en is afgelopen. En Seth Clearwater.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Bedankt (:


    Jij ook!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jij ook!

    Oh haha, het is jouw story, had ik nog niet gezien ^^ Maar hij is goed (:

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 500 woorden met dagelijkse upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Before you let me go

    Ik zat even helemaal vast met het verhaal, maar heb nu een idee hoe ik verder ga, dus binnenkort komen er nieuwe hoofdstukken. (:

    Best zielig, loopt slecht af, nog niet afgelopen.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    zielige stand alone


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'