• Als je om half 3 's ochtend moet werken en je gaat op vakantie in Turkije in Augustus. En ja dat is de vreemdste zin maar omdat het ramadan is worden ze gewekt zodat ze voor zonsopgang kunnen eten voor het vasten. En daardoor hoor je een gast die langs komt met een enorme trommel en iedereen wekt die los en vast zit.

    Wat zijn jullie aan het luisteren?

    EDIT: Kan een mod methode ff goed schrijven... het ligt aan de tijd.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 1:34 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Watte?


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    Watte?

    Ik moest lachen met die reactie ;x
    en ik luister What Makes You Beautfiful


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Huh? ik vat hem niet helemaal.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    PureObsessed schreef:
    Watte?


    Lees het opnieuw door en reageer, het ligt aan de tijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rogue schreef:
    Huh? ik vat hem niet helemaal.


    Je word gewekt om op te staan en te eten jeweetwel het is Ramadan. Dan vasten alle moslims, en Turkije is een land vol moslims?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Op werkweek werden we eens gewekt door een leraar met een fietsbel -.-

    & al die andere keren door stom hyper vrolijk wijf D; loop ze ons kamertje binnen.. helemaal achterin [daar lagen de 2 andere] goedendag wensen.. nja hun eindelijk goede dag gezegt. loop weer naar buiten EN VERGEET MIJ D: terwijl ik bij die deur lag te slapen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Op werkweek werden we eens gewekt door een leraar met een fietsbel -.-

    & al die andere keren door stom hyper vrolijk wijf D; loop ze ons kamertje binnen.. helemaal achterin [daar lagen de 2 andere] goedendag wensen.. nja hun eindelijk goede dag gezegt. loop weer naar buiten EN VERGEET MIJ D: terwijl ik bij die deur lag te slapen XD


    hwhahhaa, x'd HOW DARE SHE? Oh fuck ik kom er achter dat ik methode verkeerd heb geschreven


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    hwhahhaa, x'd HOW DARE SHE? Oh fuck ik kom er achter dat ik methode verkeerd heb geschreven


    ligt aan de tijd.


    --
    Haha nee echt XD wacht.. ik maak ff plaatje hoe et huisje eruit zag..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    huisjeee

    Dat bruine is de deur
    Dat blauwe ramen.. [met gordijnen gelukkig.]
    achter in [op plaatje onderin] stonden dus 2 stapelbedden, en naast mijn bed stond een stapelbed.. mijn bed was een enkel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you