• Je bent een arrogante zak geworden Gaskarth.’ Mijn ogen stonden vol met tranen en tegelijk was er dat bekende gevoel van haat. ‘ Ik- ... Nee. Niet waar. Laat het me uitleggen Baile.’ Hij keek me hulpeloos aan. ‘ Noem mee geen Baile. Alleen vrienden noemen me zo. Denk jij dat je me nog een vriendin kunt noemen Alex ? Vergeet het. Al die fucking jaren dat ik je keihard nodig had was je er niet. Waar was toen Alex ? Wacht, je was bezig met jezelf. Dat heet arrogantie, Gaskarth. En dan menen dat je geen arrogante zak bent ? Probeer dat smoesje maar bij een ander, maar ik trap er niet in ! Val toch dood, klootzak.’

In een tijd die ver , heel ver voor het duistere deel van haar leven lag , was Bailey Parker de beste vriendin van Alex Gaskarth. Op het moment dat ze hem het hardste nodig had, was hij druk bezig met zijn band , All Time Low. Drie jaar na die bewuste periode komt ze Jack Barakat , de beste vriend van Alex tegen tijdens het stappen. Zal Bailey het Alex ooit kunnen vergeven ?

Kill me with words, it what I deserve ~ Jack Barakat

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.