• Wie heeft dat woord bedacht, lol
    Ik zoek mijn badmuts, want ik ga morgen voor het eerst sinds drie maanden weer serieus trainen met zwemmen. Nu wil ik dus weten, als jullie een badmuts zouden hebben, waar zouden jullie hem dan opbergen?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ver weggestopt in een kast zodat niemand kan zien dat ik een badmuts heb :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Thank god, ik heb er geen. (krul)


    Smile and live.

    Ik heb geen badmuts (krul)
    Misschien in de badkamer? Of op dezelfde plek waar je je zwemspullen (bikini of zwempak?) heb bewaard? Dat lijkt me logisch?


    “Love is a contradiction.”

    Bij je ondergoed, in de badkamer, onder een kast of in de mand van je hond. :3
    (Tenzij je geen hond hebt natuurlijk.)

    Hahahahahahaha ik had dat woord de hele tijd al in mn hoofd en ik dacht wat een droog woord en nu ineens dit topic.
    Maar ik zou hem in de badkamer, bij mn sportspullen of in een kastje/la bewaren?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik draag normaal gesproken ook nooit een badmuts hoor

    Goed, op naar de tas waar vroeger mijn trainingszooi van wedstrijdzwemmen in waren gedropt. Nu eerst die tas vinden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Omy, waarom zou je zoiets op je kop zetten als je gaat zwemmen? Wat voor fucking nut heeft dat in vredesnaam? Het houdt je haar allesinds niet droog...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    DeSlenderman schreef:
    Ver weggestopt in een kast zodat niemand kan zien dat ik een badmuts heb :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Fountain schreef:
    Omy, waarom zou je zoiets op je kop zetten als je gaat zwemmen? Wat voor fucking nut heeft dat in vredesnaam? Het houdt je haar allesinds niet droog...

    Als ik snel wil zwemmen, heb ik geen zin in haren die de hele tijd in mijn gezicht gaan. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Fountain schreef:
    Omy, waarom zou je zoiets op je kop zetten als je gaat zwemmen? Wat voor fucking nut heeft dat in vredesnaam? Het houdt je haar allesinds niet droog...

    Het houd je haar uit je gezicht?

    Ik zou hem in bad hebben gelegd:3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik zou nooit een badmuts hebben (krul)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pantalaimon schreef:
    (...)
    Het houd je haar uit je gezicht?

    Ik zou hem in bad hebben gelegd:3

    Het houd je haar uit je gezicht ENENENEN, je gaat er sneller door, omdat je dan beter gestroomlijnt bent.
    Dat ding heb je niet voor de lol op hoor, haha.

    Lol, ik vroeg aan mijn moeder: wie heeft het woord badmuts bedacht? Komt zij aan, 'meneer badmuts'


    Ik ben gemeen xoxo