• Ik was aan het werken deze week en toen kwam ik op een ideetje, maar ik weet niet of het hier wel te smaken valt.

Het idee: Een verhaal dat zich afspeelt in de jaren 30. Een jongen leert een meisje kennen in een dansclub, ze worden verliefd, ze maken constant ruzie, maar kunnen niet zonder elkaar en dan bam krijgt hij een brief van het leger. En de rest hou ik lekker voor mezelf.

Dit zijn nogal de grove lijnen, maar ik heb er al het een en het ander rond bedacht en ik vroeg me af of jullie het zouden lezen. :)

[ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:07 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Een verhaal dat zich afspeelt. :$

Has no one told you she's not breathing?

Delirious schreef:
    Een verhaal dat zich afspeelt. :$
    sorry, typfoutje.

[ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:08 ]

Ik zou het zeker lezen, vooral omdat je er geen bekende personen in verwerkt.

Aan niets denken is ook denken.

Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar dat is maar mijn mening ;x

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Mwah.. heel veel verhalen rond de oorlog hebben die strekking. (Man en vrouw worden verliefd en man moet naar het leger). Tenzij je je lezers echt wat nieuws te bieden hebt, zou ik het er niet op wagen.

No growth of the heart is ever a waste

Rizzoli schreef:
    Ik zou het zeker lezen, vooral omdat je er geen bekende personen in verwerkt.
    Wel het is met een bekend persoon, maar dat is puur omdat het eigenlijk een vervolg van een andere story zal zijn, maar oorpronkelijk was het eigenlijk met een onbekend iemand. Het is eigenlijk gewoon een naam. Meer niet.

Reducto schreef:
    (...)Wel het is met een bekend persoon, maar dat is puur omdat het eigenlijk een vervolg van een andere story zal zijn, maar oorpronkelijk was het eigenlijk met een onbekend iemand. Het is eigenlijk gewoon een naam. Meer niet.

Dat is waar, maar bij bekende personen heb ik altijd al een vast beeld en mijn voorkeur gaat naar onbekende personen.

Aan niets denken is ook denken.

Rizzoli schreef:
    (...)

Dat is waar, maar bij bekende personen heb ik altijd al een vast beeld en mijn voorkeur gaat naar onbekende personen.
    Idem. Het is vooral handig dat je dan beter voor je kan zien hoe de persoon eruit ziet, maar meestal lees ik naast die bekende namen als ik zo'n story lees.

[ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:16 ]

Chocolicious schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar dat is maar mijn mening ;x