• Hoe mensen erover denken als iemand door haar/zijn vrienden helemaal veranderd.

    Vinden jullie dat dat door die vrienden komt of toch door diegene zelf?

    ik weet niet waarom ik me dit afvraag xD


    Where words fail, music speaks

    Bedoel je met uiterlijk of gedrag?
    In ieder geval, ik luister dus muziek als escape the fate en ik draag vaak wel aparte dingen (zwart etc). En nu doet mijn vriendin het ook. Terwijl ze eerst telkens dingen als 'gothic' of 'emo' tegen me zei.
    Ik vind het na-aperig en kut dat ze zo doet.

    In een vriendschap groei je naar elkaar toe, dus het is volgens mij normaal dat je na een tijd zo'n gewoontes overneemt. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    In een vriendschap groei je naar elkaar toe, dus het is volgens mij normaal dat je na een tijd zo'n gewoontes overneemt. :]


    Ja, maar je hebt het ook in het extreme en anderen gaan door hun 'vrienden' het slechte pad op.
    Ik denk dat het onder andere aan jezelf ligt (wat niet per definitie fout is). Je moet jezelf kunnen blijven, maar je vrienden zouden ook moeten aangeven waar de grens ligt.

    Ik denk dat het van de situatie afhangt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben veranderd door mijn broer. :/

    Ik had een vriendin die echt super lief was enzo tot ze met sommigen uit onze klas omging. Ze werd helemaal zoals hun en dan bedoel ik : geen kloot meer doen voor school, drugs en roken. Maar in sommige gevallen is het wel normaal denk ik zolan het niet extreem is. Ik denk dat het aan beide ligt. Zeker bij de persoon zelf.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ja, maar je hebt het ook in het extreme en anderen gaan door hun 'vrienden' het slechte pad op.
    Ik denk dat het onder andere aan jezelf ligt (wat niet per definitie fout is). Je moet jezelf kunnen blijven, maar je vrienden zouden ook moeten aangeven waar de grens ligt.

    Ik denk dat het van de situatie afhangt.


    Ja, er zijn inderdaad mensen die gewoon extreem beïnvloedbaar zijn. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben veranderd door mijn beste vriendin, nu lijkt ik op een mini-me van haar :'D

    Allebei. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mijn vriendinnen en ik veranderen niet door elkaar, we blijven onszelf en hebben elk een andere stijl,humor en karakter, maar toch hebben we sinds we elkaar kennen geen ruzie of meningsverschillen gehad.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 14:21 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik ben veranderd door een vriend, ik speel nu shooter games/ben meer geïnteresseerd in geschiedenis(typing)

    een vriendin van mij is door de bitch van de klas ook heel erg (negatief) veranderd, echt zonde (no_chears)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Neh. Volgens vrienden hun ouders ben ik degene die een slechte invloed op ze heeft, maar ach, eigen keuze wat ze met mijn 'slechte invloed' doen toch? Dat maakt ze tot de persoon wie ze zijn.

    Mijn vriendin en ik zijn juist uit elkaar gegroeid door mijn hobbies...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je wordt sowieso beïnvloedt door je vrienden, ook al is dat niet de bedoeling. :]


    Has no one told you she's not breathing?