• Ik zit echt te twijfelen wat voor verhaal ik zal schrijven.

    iets over de middeleeuwen, over Henry Tudor of over een ander middeleeuws onderwerp.
    Of dat er vele stormen, rampen zijn waardoor de wereld weer terug gaat naar de middeleeuwen (Natuurlijk wel iets anders, maar wel dat de vrouwen weer jurken dragen, ze weer met paard en wagen rijden) en dat er weer oorlogen zijn met zwaard, pijl, bogen en speren.

    Als jullie dat een leuk idee lijkt (dat ik als laatste op noem) is het dan ook wat om er vampiers, weerwolven, elven, dwergen, draken in voor te laten komen? of echt alleen maar mensen.


    Als je andere idee hebt mag natuurlijk ook.


    Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 22:56 ]

    Ik vind zoiets leuk, maar dan moet het ook realistisch zijn en typerend voor die tijd. Ik bedoel: pruiken en baljurken zijn uit een latere tijd. Vierendelen en andere walgelijke spelen, heksenjagen is eerder van die tijden en vroeger. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar op welke deel doel je dan? De moderne middeleeuwen (Zo noem ik het even aangezien waar eerst vele rampen en stormen beginnen in 3020 of miss iets eerder is) of de oude middeleeuwen?


    Pruiken dat doe ik zo wie zo niet in me verhaal, omdat ik zo iets altijd vergeet, en ik zelf niet zo fan van die pruiken ben.

    Middeleeuwen... nadat ik over de hygiene daar heb gehoord vind ik het een stom tijdperk. Geef mij de 16e en 17e eeuw maar, de tijd van alle dichters en schilderijen. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful: Dat is waar ja, maar de 16e eeuw is toch nog de middeleeuwen? volgens mij eind middeleeuwen toch? of ben ik blond:P

    XDragon schreef:
    Maar op welke deel doel je dan? De moderne middeleeuwen (Zo noem ik het even aangezien waar eerst vele rampen en stormen beginnen in 3020 of miss iets eerder is) of de oude middeleeuwen?


    Pruiken dat doe ik zo wie zo niet in me verhaal, omdat ik zo iets altijd vergeet, en ik zelf niet zo fan van die pruiken ben.

    Mij spreekt het allemaal wel aan, zolang het maar realistisch klinkt. Niet dat er lichtknopjes zijn.
    Persoonlijk vind ik het lugubere aan de middeleeuwen het leukst. En de heksenvervolgingen in de late middeleeuwen/ begin renaissance. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    XDragon schreef:
    Uneventful: Dat is waar ja, maar de 16e eeuw is toch nog de middeleeuwen? volgens mij eind middeleeuwen toch? of ben ik blond:P

    Idd, rond 1500 rond het af. Maar er is geen echte einddatum omdat ze er niet zo echt superveel van af weten wat voor omkeer enzo zorgde. Het heet niet voor niets de 'Dark Ages'. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ow dat wist ik nog niet:P

    Maar goed nu heb ik nog wat ideeetjes.

    Ik kan dus een verhaal schrijven wat zo beetje over de regering over Henry Tudor gaat (Ik weet niet of jullie hem kennen, de boeken en de serie.) Ik kan ofcourse een beetje die lijn volgen, dus dezelfde vrouwen, kinderen, personage, onthoofdingen etc. of ik maak gewoon me hele eigen verhaallijn dus misschien dat ie mindere vrouwen heeft.
    Of ik doe gewoon helemaal niks over de Tudors, en maak gewoon heel mijn eigen koninklijke familie.


    Of ik doe een verhaal over een van zijn kinderen die regeren:P
    of ik doe eerst die van Henry en later dan ook nog van zijn drie kids:P



    Of wat ik al eerder zij, ik doe helemaal niks over the Tudors en maak mijn eigen koninklijke familie en gebeurtenissen.

    XDragon schreef:
    Ow dat wist ik nog niet:P

    Maar goed nu heb ik nog wat ideeetjes.

    Ik kan dus een verhaal schrijven wat zo beetje over de regering over Henry Tudor gaat (Ik weet niet of jullie hem kennen, de boeken en de serie.) Ik kan ofcourse een beetje die lijn volgen, dus dezelfde vrouwen, kinderen, personage, onthoofdingen etc. of ik maak gewoon me hele eigen verhaallijn dus misschien dat ie mindere vrouwen heeft.
    Of ik doe gewoon helemaal niks over de Tudors, en maak gewoon heel mijn eigen koninklijke familie.


    Of ik doe een verhaal over een van zijn kinderen die regeren:P
    of ik doe eerst die van Henry en later dan ook nog van zijn drie kids:P



    Of wat ik al eerder zij, ik doe helemaal niks over the Tudors en maak mijn eigen koninklijke familie en gebeurtenissen.

    Ik ken die Henry Tudor niet, maar als je je daarop baseert, ben je niet echt origineel.
    Maar je moet zelf weten wat je doet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, i know.

    Ik ga denk ik zo wie zo kijken met wat ik meer inspi heb, een eigen koninklijke familie op bouwen of met Henry.
    Ik denk dat het dan een eigen word, aangezien het ook wel met andere fanficties het geval is dat ik al meteen na de eerste hoofdstuk geen inspiratie heb:P