• Ja ik weet het dus niet. Ik had met een paar vrienden afgesproken dat we vanavond uit zouden gaan. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin. Ik ben nu al hartstikke moe, ik moet zo nog werken, vanavond dan uit, en morgen ook weer werken. Eigenlijk heb ik alleen maar ja gezegd omdat ik het leuk vind om uit te gaan, als er leuke muziek is om op te dansen dan. En zo vaak gaan we niet, omdat we nooit een groep bij elkaar krijgen, dus eigenlijk had ik alleen daar ja om gezegd.
    Nu weet ik dus niet of ik moet gaan of niet. Want meestal is t dan wel leuk als ik daar ben, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin. Ik ben gewoon moe weetjewel. Dus i dunno... :/

    Damn, ik maak geloof ik de laatste tijd echt veel topics aan :/ x']

    Edit: Hier kan een slotje op. Ik heb al gesms't, dat ik niet meega. Ik weet dat als ik er ben het misschien toch leuk zal zijn, maar ik ben nog altijd moe, en t was echt superdruk op t werken. Morgen ook nog, en waarschijnlijk moet k dan ook nog alleen werken -.-

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:20 ]


    Inspiration can hit you any time

    Als ik ergens geen zin in heb ga ik gewoon niet.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Als je zegt dat het meestal wel leuk is als je er bent, zou ik gewoon gaan.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Dat heb ik als ik naar luun ben. Ik zooek gewoon niet meer, en mijn rug houd dat niet dus ik moet echt te vaak gaan zitten, zodat ik niet inzak ;s

    naja dat heb ik ook weleens..soms ga ikd an en dan is het wel leuk.
    maar als ik net als jou moe zou zijn dan zou ik niet gaan je kan ook nog een andere keer(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Gaan, gewoon gaan. Ik heb ook nooit zin om ergens heen te gaan - zeker niet als ik me niet zo lekker voel - maar als je er eenmaal bent is het toch altijd vet gezellig? Gewoon niet al te veel drinken, is werken morgen ook een stuk leuker. ;3


    It's time to be happy again.

    ik zou inderdaad gewoon gaan, niet te veel drinken en ook niet tot al te laat daar blijven, natuurlijk ook niet super vroeg al weg, maar niet dat je morgen helemaal moe op je werk rond loopt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.