• Ja ik heb er zoveel! Jullie ook hoop ik? En waarom dan?
    Ik omdat...
    - Mijn vriendje en ik gepraat hebben over het feit dat ik me benauwd voelde in onze relatie, en hij zelf toegaf dat hij verkeerd bezig was, en er aan gaat werken.
    - Ik mijn laptop eind volgende week terugkrijg! Hij was kapot, er zaten krassen op het beeldscherm en de achterkant, de batterij hield het maximaal 5 minuten zonder kabel :'D programma's deden het niet goed en de letter I op het toetsenbord was foetsie. Dat is nu allemaal gemaakt + ik heb een gratis versie van de nieuwste photoshop, Windows 7 en Word 2010 erop staan 8D
    So how about u? ;D


    Rainbows on my staircase ~

    Wat leuk van je vriendje, en je laptop!

    En ehm, ik heb op het moment geen redenen om blij te zijn, eigenlijk alleen slechte punten..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wel goed van je vriendje dat hij het zelf toegeeft en in de gaten heeft (;

    m ik ben niet echt vrolijk
    - (ik krijg nu de indruk) dat een vriendin me heeft laten vallen. -zomaar-
    - men broertjes en zusje stront vervelend zijn

    enne , dat was het (';

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 18:02 ]


    Only those who listen can hear

    Ik ben ziek (no_chears) Maar ik ga vanavond naar Harry Potter dus daar word ik wel blij van.


    -

    IK ben niet blij eerder depressief.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    - ik ga morgen bij een vriendin slapen
    - die dag erna haar verjaardag vieren
    - en die dag erna de verjaardag van me moeder
    _O_


    Shoganai i ne~

    Raveleijn schreef:
    Wat leuk van je vriendje, en je laptop!

    En ehm, ik heb op het moment geen redenen om blij te zijn, eigenlijk alleen slechte punten..


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ga over 5 dagen weg en ken eindelijk een stukje van When i Look at you op de piano nu nog de rest en voor de rest ben ik helemaal en ook helemaal niet blij.... -aa-

    Het is weekend en dus moet ik twee dagen niet gaan werken + ik ga zondag met mijn broer naar de Gentse feesten : D


    Never run out of reasons to smile...

    Kan me momenteel niets bedenken waardoor ik blij zou moeten zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga morgen naar de efteling! En ik ga nu pannekoeken eten :'D Dus ik heb ook zo mijn redenen, haha.
    Wat leuk van je laptop&je vriendje :')


    To live would be an awfully big adventure

    - Mijn triad ketting is vanmiddag eindelijk gekomen! =D
    - Ik mag morgen kaartjes gaan bestellen voor een festival in duitsland waar 30 seconds to mars komt, dus ik zie ze voor de 3e keer in 1 jaar!!! :9~


    dream, dare, fly!