• Dat heeft mijn vriendje me laten weten. Dat had hij anderhalf jaar eerder ook wel mogen bedenken. Nu snapt hij niet waarom ik niets meer met hem te maken wil hebben, want hij wil nog wel iets met mij, maar dan moet ik veranderen.
    Weetje, ik voel me nu zo gebroken door die opmerking. Ik ben geen flikker waard, dat zijn de woorden die door mijn hoofd spoken. Bah, ik wil slapen en nooit meer wakker worden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat kun je toch geen vriendje meer noemen?
    Hij is je gewoon niet waard!

    Sam's advies: Laat die gast links liggen, linea recta. En kijk er nooit meer naar om :]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja maar ik hou van hem. Anders had ik me nu niet zo ontzettend kut gevoeld.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ma jong, trek u dat toch niet aan! Geloof hem toch niet als hij zegt dat je niks waard bent! Dat ben je wel. Het is gewoon een sukkel, vergeet hem. Ja, moeilijk, i know.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dat is een monster, meisje ik heb medelijden met je... Hij is het niet waard en je verdient een vriendje die TIEN MILJARD keer beter is dan hij.
    Uiteindelijk komt er wel een nieuw vriendje, waarvan je nog meer zal houden.
    sterkte!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je nog van hem houd moet je hem zeggen dat je dat niet gaat doen, en als je dat wel moet doen dat hij dan ook wel mag veranderen, geen idee of hij moet veranderen. Maar hij is jou niet waard al shij dat zegt en het beste is eigenlijk gewoon om hem te dumpen en er nooit meer naar terug kijken...!

    Naja, hij kennelijk niet genoeg van jou om je te nemen zoals je bent. Misschien behoorlijk confronterend om 't zo te brengen, maar 't is de enige manier. Als hij je niet goed genoeg vindt en jij als een hondje terug naar z'n voeten kruipt durf ik te wedden dat je nog meer geestelijke klappen krijgt.
    Trust me, er zijn akelig wat klootzakken in de wereld en het is dan ook van levensbelang om jezelf zo goed mogelijk te beschermen tegen die klootzakken. Een goeie analyse proberen te maken, ook al lijkt dat onmogelijk wanneer je echt verliefd bent, is op z'n minst een poging waard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geloof me, ookal ken ik jou niet, jij bent écht wel iets waard!
    Heel veel waard zelfs!
    En dat die jongen dat niet inziet dat jij goed bent, dat is zijn probleem, daar zou ik me niks van aan trekken als ik jou was.
    Want jij bent wie je bent, en niet iemand anders. En daar moet hij maar genoegen mee nemen, want hij kan jou niet veranderen. En dat moet hij ook niet willen. En dat moet jij ook niet voor hem willen doen, want dat is hij dan niet waard.
    Je bent echt wel wat waard!(flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus, het voelt net alsof ik geen hart meer heb.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dus hij vind dat je moet veranderen? Alleen dat?


    your eyes are like stars in the night.

    Je moet veranderen ? In welke zin dan ? damn wat een eikel.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Hij is je niet waard.
    Hij zou je moeten accepteren en liefhebben om wie je bent.


    Food.

    C18 schreef:
    Sam,ook Sanne's,'s advies: Laat die gast links liggen, linea recta. En kijk er nooit meer naar om :]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat een kutaap zeg. Als een jongen je zo benoemd is dat echt gewoon focktop. Ik zou hem dumpen, en hard ook ;o


    Smile and live.

    Wat een eikel.
    Jij verdient echt véél beter dan dat, geloof me. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'