• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Jep. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Jep. :P


    Happy Birthday my Potter!

    Ja :')

    Ja, je bent de enige


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik erger me al maanden aan, en dat is stiekem een van de redenen dat ik van Quizlet ga, dus je bent niet alleen (':

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 17:40 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    PrincesSnape schreef:
    Jep. :P


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sowieso, nee. Ik haat alles om HP heen, en ja ik háát het echt. Niet gewoon dat ik het niet leuk vind, maar ik haat 't echt. Mensen kunnen echt over niets anders meer praten ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het niet irritant hoor - ik vind al die justin bieber topics ook vreselijk irritant maar als hun dat leuk vinden laat ze lekker kletsen xD.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    OMG dat mensen dit nog grappig vinden ook. I'm outta here, roep me als Q weer normaal is geworden *O*


    -

    Ik vond het eerst niet irritant, maar ondertussen wel :')


    As travars

    Nee je bent niet alleen...

    Nee je bent niet de enige.
    Het is een boek! EEN BOEK! En iedereen doet net alsof het een lifestyle is. Dat is het niet. Ik snap dat je ergens gek van bent, maar dan moet je je op sommige momenten ook in kunnen houden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je bent niet de enige, ik heb er ook een hekel aan. Maarja, ieder z'n ding hé.


    Gradually, then suddenly..

    Niet dat ik het echt haat ofzo, ik vind mensen die over niets anders kunnen praten wel irritant. Zo bijzonder is HP nou ook weer niet en ik heb het ook nooit bijzonder gevonden. Maar je bent niet de enigste.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het als HP-fan niet erg, maar ik kan wel snappen dat het irritant is voor anderen. Ik vond het forum ook echt verschrikkelijk toen je in elk topic wel iets over Bieber las. Maar ik probeerde gewoon wat van die topics weg te blijven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]