Waarom, WAAROM snappen de meeste jongens hints nou niet ! het is net alsof je in hun gezicht moet schreeuwen : IK WIL DAT JE OOK EEN KEER VRAAGD OF WE IETS KUNNEN DOEN ! voordat ze de fucking hint snappen -__-
Mijn vriend gaat zn kamer verven, en ik bleef zeggen dat ik me verveelde blah blah blah maar meneer snapte het niet
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Aaaaaaargh
Aaaaaaargh - Liefde, Vriendschap & Familie
-
20 juli 2011 - 13:0620 juli 2011 - 13:07
Zeg het hem
En de titel mag toch niet in hoofdletters?Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
20 juli 2011 - 13:07jha, zo zijn sommige jongens zeg het hem gewoon..
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
20 juli 2011 - 13:08> Titel aangepast, alleen hoofdletters mogen niet.
En ik snap je probleem niet? Dan zeg je toch: 'Ik verveel me toch, moet ik je komen helpen?'Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
20 juli 2011 - 13:09Jongens zijn niet goed in subtiele hints, je moet gewoon duidelijk tegen ze zijn
Life is hard and then we die
20 juli 2011 - 13:16PUKKELxDING schreef:
Jongens zijn niet goed in subtiele hints, je moet gewoon duidelijk tegen ze zijn
Ligt aan de persoon, maar over het algemeen klopt het wel ja ^^'I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
20 juli 2011 - 23:29Had ik ook met mijn vriend, ik heb ondertussen al geleerd dat ik gewoon moet zeggen waar het op staat, anders gebeurt er toch niets.
20 juli 2011 - 23:34Jongens snappen subtiele hints meestal niet. Ik ben er mee opgehouden die te geven en vraag het nu maar direct, wel zo praktisch.
I am an idiot, I move.
20 juli 2011 - 23:49PUKKELxDING schreef:
Jongens zijn niet goed in subtiele hints, je moet gewoon duidelijk tegen ze zijn
meestal zijn we niet goed in hints herkennen nee*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!
20 juli 2011 - 23:57PUKKELxDING schreef:
Ditquidquid excusatio prandium pro
20 juli 2011 - 23:5820 juli 2011 - 23:5821 juli 2011 - 0:00Immagine schreef:
(finger)
Jongens zijn retarded*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!
21 juli 2011 - 0:15Misschien heeft je vriend geen zin. Ik neem aan dat je dit over msn zei? De keren dat meisjes herhalen dat ze zich vervelen en ik ga wat doen, dan slijt de Esc extra.
21 juli 2011 - 0:54Sommige meisjes snappen subtiele hints ook niet.
Iets menselijks geloof ik..Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
21 juli 2011 - 1:42