• Vinny Guadagnino is voor altijd klaar met de Amerikaanse realityshow Jersey Shore. Vinny verliet volgens TMZ het Jersey Shore-huis vannacht nadat hij ruzie had gehad met een medebewoner. Hij is terug gegaan naar zijn huis in Staten Island en zou een burn-out hebben.

    Een paar dagen eerder klaagde Vinny al over heimwee en dreigde toen om te vertrekken. De andere castleden hebben nog hun best gedaan om hem over te halen, maar dat mocht niet baten.

    Bron:http://www.showbiznewz.nl/artikel_15025_vinny-verlaat-jersey-shore.html

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 9:21 ]

    jersey shore valt uit elkaar '--
    ik heb het niet echt gevolgd, maar ik weet wel dat sam ook al is vertrokken. of is die al weer terug?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    jersey shore valt uit elkaar '--
    ik heb het niet echt gevolgd, maar ik weet wel dat sam ook al is vertrokken. of is die al weer terug?


    Ja goeie vraag.

    Want wij lopen flink achter hier in nederland. Ze zijn inmiddels al bezig met het flimen van seizoen 5 waar ze ook bijna klaar mee zijn. Ik las ook ergens dat mike weg wil en dat mtv de hele cast aan de kant wil schuiven.

    Maar ergens anders lees ik weer dat Jwoww,snooki,pauly,vinny,mike. hun eigen show krijgen.

    We zouden moeten afwachten...

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 9:47 ]