• Als ik een short story / SA schrijf eindigt of gaat het haast altijd over de dood. Gewoon omdat dat een makkelijk einde is. Maar ik wil eens iets anders. Hoe laten jullie je SA's eindigen, hebben jullie ideeën? Want "dood" vind ik stom. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Gewoon een open einde? Dat doe ik iig wel vaak, niet dat ik vaak schrijf


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Levend.
    Misschien kan je het hoofdpersonage een nieuwe start laten krijgen, waardoor diegene zeg maar een nieuwe weg inslaat?
    Of je begint eens als dood en denkt dan terug, als een flashback :3


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Levend.
    Misschien kan je het hoofdpersonage een nieuwe start laten krijgen, waardoor diegene zeg maar een nieuwe weg inslaat?
    Of je begint eens als dood en denkt dan terug, als een flashback :3


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Weglopend? Haha.

    Of iets van 10 jaar later.

    Of een wijs zinnetje

    Soort 'afscheid'

    Tekstje over hoe die persoon het beleefde bijv.; Ja, vroeger dacht ik dit en dat maar tegenwoordig dit en dat.

    Genoeg ideeën?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Open einde, of liefde ofzo.
    Ik doe meestal open einde en dat een vervolg...

    Uh. Geen idee, eigenlijk. :x
    Niet echt een open einde, gewoon iets, waardoor het wel duidelijk is wat er daarna gaat gebeuren. Zodat het verhaal en de toekomst daarvan in een keer zijn afgesloten, I guess...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik schrijf nooit SA's :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je zou altijd nog kunnen eindigen in een romantische kus <3


    “Love is a contradiction.”

    'En ze leefden nog lang en gelukkig.'
    Haha, nee bah (: Ik schrijf het niet zo vaak, maar als ik het doe ook meestal een open einde, omdat dat lekker makkelijk is en mensen aan het denken zet. Of mensen nieuwsgierig maakt zodat je misschien nog inspiratie krijgt om een verhaal verder te schrijven of juist je lezers inspiratie geeft.


    JDN.

    Endure schreef:
    Weglopend? Haha.

    Of iets van 10 jaar later.

    Of een wijs zinnetje

    Soort 'afscheid'

    Tekstje over hoe die persoon het beleefde bijv.; Ja, vroeger dacht ik dit en dat maar tegenwoordig dit en dat.

    Genoeg ideeën?

    Geen idee, die van mij gaan meestal ook dood.


    Your make-up is terrible

    The End? lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.