Zo ik had ene ander topic genaamd ROLLEN SUPRISE en hier zijn de uitslagen. Ik heb een paar weggehaald en daarom heb ik nu vier mensjes
Verassing 1: BEZET SWEETxQUEEN
Verassing 2: BEZET TOMSDICK
Verassing 4: BEZET PersianRose
Verassing 6: BEZET KimFootball
UITSLAG:
verassing 1: Vriendin Georg
Verassing 2: Vriendin Gustav
Verassing 4: Vriendin Bill
Verassing 6: Vriendin Tom
En ik zeg van zelf wel wanneer het eerste deel er is.
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- BEKEND MAKING VAN ROLLEN SUPRISE
BEKEND MAKING VAN ROLLEN SUPRISE - Rollen verdeling
-
13 sep 2008 - 17:3213 sep 2008 - 17:3313 sep 2008 - 17:34
Nouhou ikke Bill wil ikke nooit Bill
Lalalalalalalala.
13 sep 2008 - 17:34JAAA BILL(H)
Dankjee lieve schat!
Ik activeer de proloog als jij een nieuw deel maakt en dat dan activeerd van Daughter of a Hollands footballer, named Rafael van der vaart [Voetbal..]13 sep 2008 - 17:35En jij wél rol in mijn serie en ik géén rol in jouw serie >,<
13 sep 2008 - 17:42(...)
Ik activeer de proloog als jij een nieuw deel maakt en dat dan activeerd van Daughter of a Hollands footballer, named Rafael van der vaart [Voetbal..]
Deal?13 sep 2008 - 17:43IKKE WIL BILLY!
Lalalalalalalala.
13 sep 2008 - 17:44IKKE WIL ROLLY >,<
KIM NIET EERLIJK ZIJNN WAT ZIJ ROL IN MIJN SERIE EN IK GEEN ROL IN HAAR SERIE >,<13 sep 2008 - 17:45En jij wél rol in mijn serie en ik géén rol in jouw serie >,<
Dat betekend dat jij niet goed genoeg bnt voor een rol ,, Ik bn ook niet goed gnoeg ,, Heeft se self gesegt ,,Crack a bottle
13 sep 2008 - 17:46DAT IS OOK BIJ MIJ,IKKE WIL BILLY ALTIJD EN SIJ SEGT TEGEN MIJ JIJ BILLY KRIJGEN EN NU IK GEORGI(huil)
Lalalalalalalala.
13 sep 2008 - 17:46Aaargh, kan ik d'r evengoed zeggen dat zij niet goed genoeg is want zij heeft een Paris Hilton afbeeldingetje >,<
*WRAAK*13 sep 2008 - 17:47DAT IS OOK BIJ MIJ,IKKE WIL BILLY ALTIJD EN SIJ SEGT TEGEN MIJ JIJ BILLY KRIJGEN EN NU IK GEORGI(huil)
Nee,ik had gezged dat ik het zou proberen om dat voor elkaar te krijgen maar dat is niet gelukt. Sorry13 sep 2008 - 17:47Aaargh, kan ik d'r evengoed zeggen dat zij niet goed genoeg is want zij heeft een Paris Hilton afbeeldingetje >,<
*WRAAK*
Paris Hilton???
GOsh ,, ¬¬ en ik vind dat sei aan vriendjespolitiek doet,,marjaa wie bn ikCrack a bottle
13 sep 2008 - 17:48Ik krijg echt zo'n zin om dit verhaal te gaan maken!! NIET DUS wnat iedereen is weer verdrietig,boos of chagrijnig op me >.<
13 sep 2008 - 17:48(...)
Nee,ik had gezged dat ik het zou proberen om dat voor elkaar te krijgen maar dat is niet gelukt. Sorry
Hoe kan dat neit lukken??
Je kan tog gwn die suprise die sei had van vriendin BIll maken?? ¬¬ Tjee ,,das mi moelijk ¬¬Crack a bottle
13 sep 2008 - 17:48Jaah xdreamxOn, eigenlijk heb je wel gelijk dat zij een vriendjespolitiek doet
Maar kom gezellig naar mijn topic, kan je ook een rol scoren ^^