• Until the very end

    Catlana Reed is nooit erg sterk geweest. Tien jaar geleden, op haar zesde verjaardag én de gevreesde dag van de boete, werd ze geadopteerd door een oude man en zijn jongere vrouw, om vervolgens van District 4 naar District 1 (ofwel het Capitool) te worden overgebracht. Hier zou ze samen met tientallen andere lotgenoten getraind worden om één van de beste en sterkste Tributen ooit te worden, maar hoe hard ze ook haar best deed, ze bleek niet het talent en de bloedlust te bezitten waar haar twee wrede pleegouders zo wanhopig naar op zoek waren. Zodoende werd ze ‘gedegradeerd’ tot dienstmeisje, maar dit gebeurde zeker niet uit mededogen. Ze had het onwaarschijnlijke geluk gehad dat er net een meisje was overleden en zij haar plaats kon innemen. Maar wat als niet één van de vele Beroepstributen gekozen wordt, maar Catlana? Zal ze De Spelen overleven en misschien zelfs wel ontdekken wat er al die jaren geleden met haar ouders en de rest van haar familie is gebeurd?

    ‘The Hunger Games have begun.
    May the odds be ever in your favour!’


    Hij stond al eventjes online, maar nu heb ik de lay-out en de begintekst wat aangepast, want ik had daar eerst helemaal geen inspiratie voor, haha (: Nu vind ik 'm een stuk mooier, al zeg ik het zelf :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 14:10 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Proloog.

    Hoofdstuk 1.1


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hoofdstuk 1.2


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hoofdstuk 1.3


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Veel Hongerspelen verhalen de laatste tijd
    , ik ga wel lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dank je! Ja, er komen er wel wat meer. Dat is wel leuk.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle