• - Heb je nog andere dingen die je kwijt wilt?
    GO GIRL GO!

    Dat is een reactie op mijn verhaal, ze zag me als een meisje. Dat is aan de ene kant vet grappig, aan de andere kant lijkt het er dus op dat ik overkom als een meisje :S
    Er moeten meer jongens op Q komen =3

    Hebben jullie ookal zoiets mee gemaakt xD

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is niet zo raar dat ze je aanzag voor een meisje, aangezien bijna iedereen hier dat is. En de paar jongens die er wel zijn schrijven meestal niet. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik nog nooit, maar dat is niet zo gek hier XD


    I am an idiot, I move.

    Haha, goed zo Mitchell, je bent ook echt een meisje xD
    Maar nee, nog nooit zelf meegemaakt.
    Alhoewel het wel zo was bij de gedichtenwedstrijd van xBelieve dat iemand dacht dat LetMeBe een jongen was


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    auwtch :X
    Dat moet pijn gedaan hebben zeker?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    auwtch :X
    Dat moet pijn gedaan hebben zeker?

    Hahaha, nee hoor. Tis alleen raar =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Het is niet zo raar dat ze je aanzag voor een meisje, aangezien bijna iedereen hier dat is. En de paar jongens die er wel zijn schrijven meestal niet. :Y)


    I´m nothing special.

    Dus toch maar felroze nagellak op doen (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hier op Q niet, maar wel in de V & D :l
    Iemand zag me aan voor een jongen..
    Don't like that D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hahah, zo raar is het van de ene kant niet dat ze je aanzag als een meisje. Er zitten gewoon weinig jongens op Q en van de jongens die er wel zijn schrijven niet of kunnen niet schrijven n.n


    Only those who listen can hear

    Hahah lool. Nee, want tsja, ben een gurl


    Alleen maar tranen van geluk

    Och arme jij.


    Your make-up is terrible

    Een vriend van mij zit op Q.

    lol ;p


    Caution first, always.

    Raiskattiin schreef:
    Dus toch maar felroze nagellak op doen (bloos)

    Never D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vida schreef:
    Hier op Q niet, maar wel in de V & D :l
    Iemand zag me aan voor een jongen..
    Don't like that D:

    I can understand dat D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.