• hey dit is mijn aller eerste dbsk/tvxq story ik hoop dat jullie hem willen lezen en een reactie achter willen laten en vergeet ook niet te aboneren alvast thank you very gamsa
    xx Debi

    hier gaat het een beetje over:

    wat als je te horen krijgt dat je bij je broer moet gaan wonen en je een hekel aan hem hebt.
    hi ik ben park Debi het zusje van Park Yoochun ja de Park Yoochun van DBSK en ik heb een hekel aan hem.
    waarom hij is er nooit voor me en geeft me nooit aandacht hij heeft alleen maar oog voor die stomme band van hem ookal heb ik wel een oogje op Changmin maar dat laat ik hem echt niet merken en nu moet ik bij hem wonen omdat mijn ouders zijn overleden...



    dit is de link naar de story: Annyeong-haseyo we are DBSK/TVXQ

    dbsk en tvxq zijn de zelfde band het is een koreanse band .
    Annyeong-haseyo is hallo in korea

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 21:50 ]

    wat is een njkbhwajkhefiwqfh story?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DonaldDuck schreef:
    wat is een njkbhwajkhefiwqfh story?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    uuhhhhh ......


    Shoganai i ne~

    Zeer duidelijk (cat)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wow en in welke taal is je titel als ik vragen mag? (krul)

    annyeonghaseyo is korean voor hallo en dbsk is de band een andere naam voor de band is tvxq het gaat dus ook over een koreaanse band

    lol wut
    ah okay, die woorden/namen klinken grappig :')

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:02 ]


    As travars

    Leeds schreef:
    lol wut
    ah okay, die woorden/namen klinken grappig :')


    ja de woorden en namen klinken altijd wel grappig ja ik moet er zelf ook vaak om lachen in de story word niet echt veel koreaans gepraat alleen makkelijke woorden die ik zelf ook nog begrijp

    Sacrifices schreef:
    Wow en in welke taal is je titel als ik vragen mag? (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    debi schreef:
    annyeonghaseyo is korean voor hallo

    Dan ben je ook lang bezig als je de buurman ff goeiedag wilt wensen. =|

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:43 ]


    ars moriendi

    Holy fuck ik dacht dat je willekeurig op enkele toetsen drukte zoals de meeste mensen doen als uiting van frustratie haha.xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Als je leestekens zou gebruiken zou het al een stuk beter leesbaar zijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tortuga schreef:
    (...)
    Dan ben je ook lang bezig als je de buurman ff goeiedag wilt wensen. =|


    Het lijkt lang maar dat is het niet en anders heb je annyeong de afkorting of gewoon hii

    Delirious schreef:
    Holy fuck ik dacht dat je willekeurig op enkele toetsen drukte zoals de meeste mensen doen als uiting van frustratie haha.xd


    Nee als ik schrijf dan weet ik waarover en ik tik niet zomaar iets uit frustratie heb ik gee. Last van

    het is net alsof je gewoon zo hebt gedaan: lafkwqorihj21ioubjsnfcla haha :Y)


    Harmonia Nectere Passus