Hij kwam me ophalen en wou goed met me praten over onze relatie.
Hij zei tegen me dat hij nog niet toe was aan een relatie en er dus een punt achter wou zetten.
Ik had het al een beetje verwacht omdat hij ook afstandelijk deed en snel geïrriteerd was.
Hij was graag bij zijn vrienden, en als we op de camping waren (waar hij staat) waren we niet met ze 2e maar altijd met een stuk of 10 mensen.
Had er verder geen problemen mee, maar toch wil je even alleen zijn met ze 2e af en toe.
Ook stond bij hem voetbal op de 1e plek, en ik op de 2e.
Ook geen problemen mee, maar normaal moet de vriendin op de 1e plek staan.
En dat merkte hij ook al op.
Ik heb veel gehuild gisteren in de auto en hij ook en nu zijn we officieel uit elkaar.
We hadden misschien maar 1 maand en 2 weken, maar ik begon echt van die jongen te houden.
Hij was lief voor me, luisterde goed en kon gewoon ontzettend met hem lachen.
Alleen.. hier komt het.
Mijn vader kwam net de kamer binnen en zei tegen me: "Kelly, was dat de enige reden dat hij het uitgemaakt had?"
Mijn vader denkt namelijk dat hij een ander meisje M. nog leuk vind en het daarom uitgemaakt had.
Terwijl hij gisteren tegen mij gezegd had dat dat absoluut niet het geval was.
Dat verhaal zit zo: Dat meisje vond hem samen met mij leuk op hetzelfde moment, hij had voor mij gekozen maar had toen ook gevoelens nog wel voor haar.
Na een poosje zei hij dat het over was en gewoon goeie vrienden waren.
3 weken geleden ofzo waren ze met ze 2e naar Utrecht gegaan en zijn daar naar de bioscoop geweest, maar ze zou die nacht blijven slapen, maar dat is niet gebeurt want hij wou dat niet.
En was dus naar mij gekomen.
Hij had verder nog wel contact met haar via de ping.
Mijn ex (andere) zei tegen mij dat hij het gewoon uitgemaakt had omdat hij als vrijgezel op het jongerenveld (veld waar allemaal jongeren staan op die camping) wou lopen.
Ik snap er geen hol meer van en weet dus sowieso niet wat ik wel en niet moet geloven.
Sorry voor het lange verhaal maar het zat me ontzettend dwars.(no_chears)
Heeft er iemand tips hoe ik ermee om kan gaan?
"Don't look back, you're not going that way."