• Gezellig, ik open mijn ogen en ik haar dat een glas tegen de muur aangesmeten wordt, waarna een hoop geschreeuw komt. Ik kleed me zo snel als ik kan aan en sprint naar beneden. Zit m'n moeder in zichzelf te schreeuwen. M'n broer was waarschijnlijk al weg. Zit ze te vloeken en tieren over wat mijn vader wel niet allemaal fout heeft gedaan (ze zijn gescheiden). Ziet ze mij staan zegt ze: 'beter ga je naar je vader, ik wil niet dat je dit meemaakt.' Ik probeer nog een gesprek aan te knopen, even met haar te praten. Maar dat zat er niet in, ze was waarschijnlijk nog half dronken van de nacht. Ik uiteindelijk dus weg.

    Komt m'n broer me zoeken naar een uur. 'Ja, mama is hartstikke boos en wil dat je nu naar huis komt.' ik: 'Huh, hoezo is ze boos dan?' hij: 'Omdat je wegliep' ik bedoel wattefack, ze stuurt me net weg. Nouja ik thuis, is ze helemaal thuis en begint ze tegen mij te schreeuwen wat m'n vader fout doet en wat voor 'n klootzak het wel niet is. Ik bedoel: en bedankt? Het blijft wel m'n vader.. Nouja, ik zit daar dus een uur met m'n moeder te praten, zij de hele tijd schreeuwen, en dan verdomme ook nog gaan zeggen wat ik wel niet fout doe. Ik doe verdomme alles voor d'r. Ik zorg al meer dan 'n jaar voor d'r. Ik was echt laaiend, dus heb ik uiteindelijk gezegd dat ik met een vriendin afgesproken had. Maar ik ben dus naar m'n pa gegaan. En nu moet ik daar dus zo weer terug om m'n boeken te halen die ik morgen in moet leveren. Ik weet echt niet wat ik aan moet treffen. Misschien heeft ze nog een keer naar de drank gegrepen en krijg ik weer de hele shitzooi over me heen. Ik wil daar echt niet meer naar binnen, ik trek het echt niet.

    echt sorry voor m'n gezeur. Maar ik moest het echt even kwijt. Het moest gewoon even. Sorry.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 17:32 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen, hoor )x
    Da's inderdaad niet leuk. Misschien moet je een volwassene met je moeder laten praten als ze zichzelf is?
    Dan kan die jouw probleem misschien beter overbrengen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Arme jij :(
    Mocht het een troost zijn: Het komt wel goed C:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Wow, heftig.


    <3

    Heeft je moeder dat vaker? Want ik vind dit toch abnormaal gedrag...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Heeft je moeder dat vaker? Want ik vind dit toch abnormaal gedrag...


    Ze heeft het afentoe. Als ze de avond van tevoren een 'gezellig' avondje heeft gehad, waar drank bij te pas komt. En dan komt het de ochtend erna allemaal uit. al haar frustraties van de afgelopen jaren. En dan ben ik daar dan soms bij. maar deze keer was wel uitzonderlijk. Normaal valt ze niet tegen mij uit, en weet ze ook wel haar mond te houden tegen mij over mijn vader. Maar deze x niet..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    FireDust schreef:
    Arme jij :(
    Mocht het een troost zijn: Het komt wel goed C:

    FireDust schreef:
    Arme jij :(
    Mocht het een troost zijn: Het komt wel goed C:


    26 - 02 - '16

    wauw , wt erg wt je meemaakt ;s
    misschien moet je hulp voor je moeder zoeken ? ...
    dat klinkt mss drastisch , maar het is beter dan dat ze domme dingen zou gaan doen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Meis toch, je moeder heeft echt hulp nodig.. misschien kun je er eens met je vader over praten?


    ars moriendi

    Ik weet hoe het is. Mijn ouders zijn dan niet gescheiden maar soms is mijn vader een paar dagen weg en als mijn moeder dan ''een glaasje'' ahum, heeft gehad wordt ze heel agressief tegenover me. Heb je geen familie die je kan helpen?


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Ik weet hoe het is. Mijn ouders zijn dan niet gescheiden maar soms is mijn vader een paar dagen weg en als mijn moeder dan ''een glaasje'' ahum, heeft gehad wordt ze heel agressief tegenover me. Heb je geen familie die je kan helpen?


    Awh, dat is echt zo kut. Nee, eigenlijk alleen haar ouders, maar die kunnen dit er eigenlijk niet bij hebben..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    (...)

    Awh, dat is echt zo kut. Nee, eigenlijk alleen haar ouders, maar die kunnen dit er eigenlijk niet bij hebben..
    En wat zegt je vader ervan dan?


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...) En wat zegt je vader ervan dan?


    Ja, die heeft ons opgevangen toen het nodig was, maar die kan er simpelweg ook niet altijd bij zijn aangezien we meer dan de helft van tijd bij m'n moeder zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    (...)

    Ja, die heeft ons opgevangen toen het nodig was, maar die kan er simpelweg ook niet altijd bij zijn aangezien we meer dan de helft van tijd bij m'n moeder zijn.
    En er is ook geen kans dat hij eens een gesprek met je moeder hierover kan hebben?


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)En er is ook geen kans dat hij eens een gesprek met je moeder hierover kan hebben?


    Jaa, heeft 'ie ook gedaan.. maar ik denk niet dat het echt wat zal veranderen. Als ik mijn moeder zo een beetje inschat...


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.