• Ja, de titel zegt al genoeg.
    Ik zoek een site waar je veilig en gratis films kan downloaden met Nederlandstalige ondertitels.
    Ik weet niet of hier al een topic over is, dus don't shoot me als dat wel het geval is.
    Ik heb het namelijk dringend nodig en ik weet niet wat betrouwbaar is en wat niet.
    Kunnen jullie een linkje droppen als jullie een goede, betrouwbare site hebt?
    Thaaaaaaanks (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Isohunt en demonoid


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Pirate Bay(pirate)

    Zolang je goed oplet wat je download, is 'ie veilig. Kijk naar de comments en naar de likes, dan weet je of het betrouwbaar is of niet.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 17:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juli 2011 - 17:09 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik gebruik bitorrent maar of dat nou echt veilig is.... xd ik heb teminste nog geen virussen ervan.


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Ik kijk meestal online.
    Dan staat mijn laptop ook niet zo vol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Isohunt. Kijk wel naar de hoeveelheid sterretjes ie gekregen heeft en lees ook even een paar comments om te zien of het een goede versie is/veilig is etc.


    Caution first, always.

    Je kan µtorrent downloaden en dan hoef je gewoon op Google '-filmnaam- Dutch Subs torrent' in te typen en heb je die meteen. ^-^


    Let the Night embrace you

    Ik download van The Pirate Bay, en dan moet je kijken of die persoon betrouwbaar is of niet, dat staat volgens mij wel ergens daar x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DonaldDuck schreef:
    Pirate Bay(pirate)

    Zolang je goed oplet wat je download, is 'ie veilig. Kijk naar de comments en naar de likes, dan weet je of het betrouwbaar is of niet.


    En dan via uTorrent. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    I need this too. :9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dices schreef:
    Isohunt en demonoid

    + Piratebay.

    En dan gewoon de ondertitels ergens anders vandaan downloaden -wat ik zelf niet doe, ik kijk alles in het Engels-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik koop ze liever in de winkel.

    Pirate Bay :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    stagevu :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DonaldDuck schreef:
    Pirate Bay(pirate)

    Zolang je goed oplet wat je download, is 'ie veilig. Kijk naar de comments en naar de likes, dan weet je of het betrouwbaar is of niet.


    <3

    pirate bay, utorrent


    (Be)lieve in (you)rself