• Staat dit Topic goed ? Zo niet zou een Mod hem dan willen verplaatsen ?

Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?-
    Link

Zou er iemand Samen met mij schrijven?(nerd)Zelf geef ik toe dat ik niet zo goed ben met schrijven . Ik ben Dyslexie's en wil wil mijn Spelling en grammatica verbeterenIk wil toch een storie maken dat leuk kan worden ,allen kan ik het niet zelf D: . ben je goed in Verhalen schrijven en heb je Inspiratie voor dit verhaal:Y)? Meld je dan gerust aan :]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik wil wel, maar ik schrijf niet zo heel goed, ik heb wel al en altijd inspiratie, ik vind het een erg eluk idee en zou het erg leuk vinden als jij mij uit zoue kiezen

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Prim schreef:
    Ik wil wel, maar ik schrijf niet zo heel goed, ik heb wel al en altijd inspiratie, ik vind het een erg eluk idee en zou het erg leuk vinden als jij mij uit zoue kiezen

Maak niet uit:Y) iemand met inspiratie is al goed genoeg_O_

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik wil ook wel, ik wil graag meeschrijven!

Kill them with kindness.

ik heb al besloten hier kan een slotje op :'D

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:41 ]