• Ik hoorde Vuurwerk (ja midden in de zomer) Maar het was eerst zacht maar het werd steeds harder.Dus ik zo uit mijn bed uit het raam kijken wat het is zie ik niks .Zie ik opeens een rook wolk . toen dacht ik : 'ow dat is niet goed O.O' Mijn moeder 112 gebeld maar iemand had al gebeld. Paar min later Grote oranje Wolk:| gelukkig kwam de Brandweer snel maar het is nog steeds Groot O___o. Staat dus lekker wat in de fik (die mensjes zijn handig met vuur zeg hopelijk hebben ze het overleefd want het was niet een beetje vuurwerk ook het was net oudjaars avond O.o)

    Edit: ik staa te trillen omdat het dicht bij is:Y)
    En de 3de brandweer komt Ow wacht 4de(cat) 5 en nog politie en een ambulance :|

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 1:07 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wow. Bij mijn oma laatst is een auto ontploft. Ik lag op de bank wat te lezen hoor ik opeens een harde knal. Ik uit het raam kijken, niks. Toen nog een knal, nog een, .. Mijn broertje kijken aan de andere raam; 'Daar is een auto aan't ontploffen!' Mijn oma kwam uit haar bed. Hebben we staan kijken uit het raam. Ik stond helemaal te trillen. Dan word ik altijd bang.

    eng! o.o


    Me so good.

    Dat is eng..
    Bij ons hadden ze laatst vuurwerkbommen gemaakt. Stond het gras voor de flat in de fik en was mijn moeder bijna levend verbrand O.O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Dat is eng..
    Bij ons hadden ze laatst vuurwerkbommen gemaakt. Stond het gras voor de flat in de fik en was mijn moeder bijna levend verbrand O.O

    Gezellig O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OMFG!!!

    In de flat waar ik vroeger woonde hebben 11 jongens waaronder mijn neef een lift hellemaal gevuld met vuurwerk en toen afgestoken. Die lift is intploft maar de flat niet en 7 jongens waren dood! Maar mijn neef niet maar het waren wel allemaal vrienden van elkaar!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 1:21 ]

    Mile schreef:
    In de flat waar ik vroeger woonde hebben 11 jongens waaronder mijn neef een lift hellemaal gevuld met vuurwerk en toen afgestoken. Die lift is intploft maar de flat niet en 7 jongens waren dood! Maar mijn neef niet maar het waren wel allemaal vrienden van elkaar!

    das erg ;o en eng
    :|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor