• Hey mensjes (krul)?


    Waarom zitten jullie nu op Quizet :Y) Ik heb geen zin om te slapen en ben verslaaft aan een nummer(nerd)

    Misschien moet ik nu toch maar gaan slapen x'D

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 0:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I cant sleep x] en uh.. quizlet is gewoon verslavend (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hahaha. :'D
    Ik voer een leuk gesprek en wil niet weg van die persoon. <3


    Your make-up is terrible

    Geen zin om te slapen, want ik kan toch niet in slaap komen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik wil niet stoppen met nyancat luisteren. & ik heb geen zin om te gaan slapen.
    Ik moet morgen kruid trekken, dus hoe langer ik slaap hoe langer ik dat kan uitstellen :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    annoying orange!

    ontopic: uuuhm... wist nog niet hoe laat het was en was met dingesen bezig :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik bied onderdak aan een vriendin die het heel moeilijk heeft en ze wordt om het half uur hyperventilerend wakker uit een huilende en onrustige slaap, dus blijf ik voor de derde nacht op rij wakker omvaar te verzorgen, troosten en op de vangen. Damn vermoeiend, maar ze is het waard.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Geen zit om te slapen.

    ik ben aan het schrijven en oorlog aan het voeren met mijn trailer programma


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik slaap nog niet voor een bepaalde reden. (Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    YukiNagato schreef:
    Geen zit om te slapen.

    Ik ben nog wakker omdat...
    Ik een slaapprobleem heb en daardoor niet vroeger kan slapen, ookal ben ik moe


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik ben wakker omdat ik met een van mn bffs zit te praten over onze nieuwe liefdes haha <3


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Omdat ik net thuis ben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Omdat ik City Hunter kijk:9~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Glimpse schreef:
    Ik bied onderdak aan een vriendin die het heel moeilijk heeft en ze wordt om het half uur hyperventilerend wakker uit een huilende en onrustige slaap, dus blijf ik voor de derde nacht op rij wakker omvaar te verzorgen, troosten en op de vangen. Damn vermoeiend, maar ze is het waard.

    Dat is echt lief van je (:

    Ik slaap nog niet omdat.... omdat... ik nog niet slaap? Ik heb er geen reden voor. Ik slaap altijd laat.