• oké. Ik ga hier nu even zeiken.

    Een paar maand geleden kreeg mijn moeder te horen dat ze haar 'vakantiegeld' krijgt. We gaan naar Disneyland met me tante en nicht en neefje. Yaay. Opeens kunnen hun dan niet en gaat het dus niet door. Joepie! 'Oké, dan gaan we met z'n drietjes ergens naartoe', zegt mijn moeder. Paar dagen later: 'Ik kan ook de tuin in orde laten maken, in plaats van op vakantie te gaan.' Mee ingestemd. Krijg ik te horen dat mijn zus naar Turkije gaat en ik mag mee. Kreeg ik een paar dagen geleden te horen dat - dat ook al niet meer door gaat. Joepie! Maar nu gaat dat van de tuin in orde maken ook al weer niet door! Ik zit me dan steeds er op te verheugen - omdat we nog nooit op vakantie zijn gegaan - gaat het dan steeds niet door. Dan kan ik wel janken. Gelukkig ga ik maandag op kamp met de KLJ. Toch iets waarop ik me kan verheugen.

    Sorry voor dit zeik-topic, maar mocht je in mijn schoenen staan zou je dat echt niet leuk vinden.

    Ja dat is kut 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ken het. Er is mij zo vaak iets beloofd wat 9 van de 10 keer niet door ging.
    "Ja, we gaan écht op vakantie!" "Ach sorry liefje, maar we willen liever een nieuwe auto."
    "We gaan nu écht beloofd naar Zorro!" (Daar wil ik zo graag heen, maar het wordt steeds afgeblazen.
    Buh.
    Ik leef met je mee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahw, that's shit. Maar dus eigelijk feitelijk gaat er nu net zo min gebeuren als voorheen, dus kun je mss vragen aan je ouders of jullie met dat geld toch nog op reis kunnen gaan?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Ahw, that's shit. Maar dus eigelijk feitelijk gaat er nu net zo min gebeuren als voorheen, dus kun je mss vragen aan je ouders of jullie met dat geld toch nog op reis kunnen gaan?


    Nee want dat gaat dus totaal niet door. En daarbij; Mijn vader is gestorven en mijn moeder ziet het niet zitten om met mij en me broertje alleen te gaan.

    ahwn, dat is best wel kut voor jou


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik begrijp je.
    Mijn laatste leuke vakantie was in Curaçao.
    Dat was 9 jaar geleden.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 9:39 ]

    Monkeyslut schreef:
    Ahw, that's shit. Maar dus eigelijk feitelijk gaat er nu net zo min gebeuren als voorheen, dus kun je mss vragen aan je ouders of jullie met dat geld toch nog op reis kunnen gaan?


    Nee

    awh, da's echt kutt.

    Nee ik zou dat inderdaad behoorlijk klote vinden mocht ik in jouw schoenen staan. Kan er niet tegen als mensen beloven dit en dat te gaan ondernemen en dat er vervolgens geen zak van terechtkomt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa, echt kut, ik weet hoe het is sommige dingen niet te kunnen door geldgebrek. én het is ook nog eens kut dat je steeds dingen beloofd worden die dan uiteindelijk toch niet doorgaan.. Verheug je je om niets, alleen teleurstelling.. ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    C18 schreef:
    Nee ik zou dat inderdaad behoorlijk klote vinden mocht ik in jouw schoenen staan. Kan er niet tegen als mensen beloven dit en dat te gaan ondernemen en dat er vervolgens geen zak van terechtkomt.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Awh, dat is zoo kut.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.