• Ik ben op zoek naar story's met onbekende personages in het thriller en/of horror genre!

Even een paar eisen/wensen/vermeldingen:

* ABN, leestekens, géén emoticons.
    * Liefst jongeren als personages. Geen kinderen of volwassenen.
    * Bovennatuurlijke gebeurtenissen mogen erin voorkomen.
    * 16+ elementen (en dan doel ik op sex en alles wat er mee te maken heeft, aangezien stromend bloed, amputaties en verloren ingewanden automatisch in het horror genre zitten) maken niets uit, dus mag erin voorkomen.
    * Als je je story hier plaats, plaats dan aub een link en een korte (mag zelfs maar één zin zijn) beschrijving ervan.

Ik hoop dat ik een paar leuke story's vind! ^^

If we had not a soul, music would have created it.

The Last Delivery

Een jongen, Jason Soprannomi, werkt als pizzakoerier. Hij doet al een tijdje gewoon zijn werk.
    Laat in de avond wilt Jason naar huis, maar de pizzeria krijgt nog een telefoontje. Jason besluit om die nog te bezorgen. Maar er gerbeurt iets, waardoor hij misschien voor de laatste keer een bestelling bezorgt.

Het speel zich af in deze tijd en in Italië, het wordt geschreven in de tegenwoordige tijd en vanuit de ik-persoon (Jason Soprannomi).
    Het horror/thriller gedeelte komt later, maar het gaat iets worden met geesten enzo.
    Het verhaal is pas begonnen, en ik schrijf nog niet zo lang dus misschien dat je het niet goed geschreven vindt. Maar ik kan het altijd proberen. (:

[ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 21:18 ]

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Game Of Gods
    Fantasy, Onbekende personen, 16+. Bevat geweld en seks.

Eylan en haar vier broers. Gestorven en herboren, met gaven van zeven goden. Geen mythe is vals, draken, zeemeerminnen en andere wezens zijn geen fabels, Zelfs de goden bestaan allemaal, met allen een eigen strategie om het spel te spelen. Gesplitst in twee groepen, een om de aarde te behouden, de ander om deze te vernietigen.

[ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:25 ]

Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...

... But I'm weak, and what's wrong with that?

Ik ben atm een story aan het schrijven dat aan de criteria voldoet, alleen hij is nog niet geactiveerd (en ik vraag me af of ik dat nog wel zal doen haha) so ik ben nutteloos :]

No growth of the heart is ever a waste

C18 schreef:
    Ik ben atm een story aan het schrijven dat aan de criteria voldoet, alleen hij is nog niet geactiveerd (en ik vraag me af of ik dat nog wel zal doen haha) so ik ben nutteloos :]

Als je 'm gaat activeren, mag je dat altijd laten weten! (:

Het Doolhof

Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

A short lovely life{Seth Clearwater}
    Zij is zijn inprent, ze zijn voorbestemd altijd bij elkaar te bliven, maar zij draagt een geheim met zich mee. Zij heeft nog maar 1 jaar te leven
    Starting Ti=oday
    Er is een nieuw meisje in de stad, niemand weet waar ze vandaan komt, waarom ze alleeen is. Maar dan wordt ze verliefd, zal haar geheim onthuld worden?

Die zijn allebei nog maar jong egmaar
    Ik heb er nog 2 op mijn profiel staan die al klaar zijn

Ik schrijf niet zo goed hoor dus ik zal er niks van verwachten

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Niet rot bedoeld, maar je vraagt om verhalen die geschreven zijn in het ABN, en vervolgens kan je stories nog niet eens goed schrijven?

Hooligan schreef:
    Niet rot bedoeld, maar je vraagt om verhalen die geschreven zijn in het ABN, en vervolgens kan je stories nog niet eens goed schrijven?

En zover ik weet is 'story' een Engels woord. Mijn excuses dat mijn Engels suckt en ik naar goed Nederlands geschreven verhalen vraag.

[ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 13:23 ]

Hooligan schreef:

Technisch gezien is stories Engels, geen Nederlands (wbw)

Maar helaas, zulke verhalen heb ik niet.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

"Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

Link

Mijn hoofdpersonages zijn rond de twintig, misschien net iets ouder, ik weet niet of je dat nog telt als jongeren, maar goed ^^

Ik ga je wel al zeggen dat de eerste delen redelijk wat emoticons bevatten, maar die heb ik redelijk snel afgeleerd omdat de meeste er niet zo voor waren (ik drntgn wel ) maar ja voor m'n lezers alles ^^ dus hopelijk ltn de emoticons in het begin je neit afhkn :$

http://www.quizlet.nl/stories/5066/heyim-your-lovetom-kaulitzremember-me-please16-1/
    Hey,I'm your love [/Tom Kaulitz] Remeber me please!16+

<>

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

I will never let you fall
    I'll stand up with you forever
    I'll be there for you through it all
    Even if saving you sends me to heaven

Even if saving you sends me to heaven • Alex Gaskarth

~ ~ ~ ~

Over het geloven in het onmogelijke, het zien van het onzichtbare en het horen van het geruisloze. Over gevallen Engelen die opnieuw moeten leren lopen en over loslaten van de personen waar je je aan vastklampt.

Kan evengoed over onbekende personen gaan (:

Olive

Jongeren, liefde, roddels en ruzies en dan ook nog de anonieme blogger Gossip Girl die via haar site iedereen op de hoogte houdt van de laatste ontwikkelingen.
    Abn en leestekens :) Enjoy!

Nederlandse versie
    &
    Engelse versie

[ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:43 ]

I was an angel living in the garden of evil

http://www.quizlet.nl/stories/54438/poisoned-rain/

Daar stond ik dan, alleen in een groep van meer dan honderd mensen. Mijn benen leken nauwelijks de kracht te hebben om me overeind te houden. Ik hapte naar adem, mijn ogen snel afwendend. 16 jaar lang onafscheidelijk. Maar alles was zo plots veranderd.. En nu? Nu lag jij daar. In die kist die langzaam naar de bodem verdween. Iedereen is er kapot van. Waarom moest je je eigen leven nemen?

Be yourself, everyone else is already taken.